چرا مشاوره کنکور آنلاین؟ متأسفانه زمان مشاوره‌های حضوری بسیار کم است و شم فقط یک نهایتاً دو بار می‌تواند با مشاور خود در هفته قرار بگذارید و این دو بار باید برای کل هفته کافی باشد در صورتی که اگر طی هفته برای شما سؤالاتی پیش بیاد شما نمی‌توانید تنهایی آن را حل کنید در نتیجه مشاوره چند ساعته برای کل هفته کافی نیست. مشاوره کنکور آنلاین باعث می‌شود تا شما به راحتی در هر زمان و مکان که می‌خواهید با مشاور خود ارتباط برقرار کنید.

موفقیت در کنکور هر سال سخت و سخت‌تر می‌شود. اگر شما برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید می‌توانید در کنکور موفق شوید اما مطمئن باشید شما در طول کنکور دچار استرس و مشکلات عجیب می‌شوید که برای رفع آن‌ها باید از یک مشاور تحصیلی کنکور آنلاین یا حضوری کمک بگیرید تا با کمک به شما و برنامه ریزی درست شما را به هدفتان برساند.

یک جلسه مشاوره کنکور رایگان

دوس داری با شیوه کار مشاوره ما بیشتر آشنا بشی و اگه خواستی ثبت نام کنی؟ فقط کافیه نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتو وارد کنی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرن و کامل راهنماییت میکنن:)

⭐مزایای مشاوره آنلاین کنکور

مشاوره آنلاین کنکور هنر، تجربی، انسانی و ریاضی  مزایای بسیار زیادی دارد از مزایای مشاوره آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان
  • رفت و آمد کمتر
  • ارتباط بیشتر با دانش آموز نسبت به مراجعه حضوری
  • پاسخ به تک تک سؤالات دانش آموز
  • در اختیار گذاشتن مشاوره کنکور آنلاین با چت واتس اپ
  • مشاوره کنکور آنلاین با تماس صوتی یا تماس تصویری
  • نظارت سخت گیرانه
  • همراهی مشاور با دانش آموز در روز آزمون

⭐مشاوره آنلاین کنکور سراسری

یک مشاور کنکور آنلاین خوب باید بتواند با توجه به شناخت نقاط قوت و ضعف داوطلب برای او برنامه ریزی کند تا نقاط ضعف او را از بین ببرد و نقاط قوت فرد را نیز قوی‌تر کند. شما خودتان به تنهایی نمی‌توانید نقاط ضعف خو.د را شناسایی کنید یا اینکه در صورت شناسایی نمی‌توانید آن را از بین ببرید. البته اکثر شما می‌دانید در چه درس‌هایی ضعیف هستید اما موضوع فقط این نیست.

مشاوره کنکور به شما کمک می‌کند تا بتوانید نقاط ضعف خود را شناخته و مدیریت کنید، این نقاط ضعف ممکن است شامل مواردی مثل ساعت خواب، توانایی کنترل ذهن، کیفیت یادگیری؛ نحوه مدیریت اضطراب و تمرکز باشد.پس در ابتدا شما باید یک تست شخصیتی بدهید تا بتوانید خودتان را بشناسید.

افرادی که نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسند، یک قدم از باقی افراد جلوتر هستند در نتیجه می‌توانند با مشورت و برنامه ریزی نقاط ضعف خود را نیز به نقاط قوت تبدیل کنند.

⭐چگونه بهترین مشاور آنلاین را انتخاب کنیم؟

بهترین مشاور فردی است که برای رفع نقاط ضعف شما پلن بنویسد، خیلی از افراد گمان می‌کنند یک مشاور آنلاین کنکور باید فقط در زمینه درس خواندن به دانش آموز کمک کند در صورتی که یک مشاور خوب باید در زندگی و مشکلات زنگی نیز همانند یک حامی کنار دانش آموز باشد و به او هدفش را یاد آوری کند و پیشرفت شما را در هر زمینه‌ای به شما نشان دهد.

برای مثال مشاور کنکور آنلاین باید از پلن‌هایی مثل پلن کاهش تنبلی، تنظیم خواب، تغذیه و غیره استفاده کند و به صورت همه جانبه شما را راهنمایی کند چون شما از نظر روحی بیشتر به او نیاز دارید.

⭐تفاوت مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری

تمامی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی به یک مشاور خوب نیاز دارند اما متأسفانه با وضع بد اقتصادی خانوداه‌ها توان هزینه کردن بیشتر را ندارند، مشاوره حضوری هم وقت و هزینه بیشتری می‌خواهد در صورتی که شما می‌توانید با مشاوره آنلاین به راحتی در وقت و هزینه صرفه جویی کنید  و اینکه خیلی از افراد هم به دلیل مناطق جغرافیایی بد نمی‌توانند به سراغ مشاور مورد علاقه خود بروند.

سایت آموتک باعث شده است تا داوطلبان در هر موقعیت جغرافیایی و هر نوع وضع مالی بتوانند از مشاوره آنلاین بهره مند شوند. هدف مشاوران آموتک ارائه خدمات شبانه روزی به دانش آموزان می‌باشد شما نمی‌توانید هر وقت به مشکل خوردید به مشاوره خود مراجعه کنید چون بالاخره دردسرهای خودش را دارد. داوطلبان در هر زمانی که دچار مشکل می‌شوند به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین مشکل خود را رفع کنند.

⭐ویژگی‌های مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری

برای اینکه بتوانید بهترین مشاور را انتخاب کنید باید بتوانید بدانید که یک جلسه مشاوره خوب باید چه ویژگی‌های داشته باشد همان‌طور که گفته شد تقریباً تمامی مؤسسات یک الی دو جلسه رایگان مشاوره را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند تا به آن‌ها تضمین کیفیت کارشان را بدهند. برخی از ویژگی‌های یک جلسه مشاوره کنکور آنلاین خوب عبارت‌اند از:

  • شناخت کامل داوطلب و تشخیص هدف فرد
  • تشریح کامل آزمون‌های قلمچی و سراسری سال قبل
  • توانایی بالای مشاور در تجزیه و تحلیل
  • توانایی بالا در انگیزه دادن
  • فن بسیار قوی در مشاوره
  • حفظ آرامش و کمک به داوطلب
  • اطلاعات دقیق درباره رتبه‌ها، سهمیه‌ها، کارنامه‌ها، درصدها، بودجه بندی‌ها و شهریه‌ دانشگاه‌های آزاد

یک مشاوره خوب باید بتواند با داوطلب به بهترین شکل ارتباط برقرار کند و از همه مهم‌تر باید با او مثل یک دوست رفتار کند و او را به بهترین شکل راهنمایی کند. یک مشاور باید بتواند خدمات زیادی را در اختیار داوطلب قرار دهد. بررسی هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف از مهم‌ترین نکات است که البته نباید فقط به دست مشاور سپرده شود بلکه باید با توجه به نوع شخصیت و کارهای روزانه فرد انجام شود و در دستور کار قرار بگیرد.

اگر مشاوره خوبی انتخاب نکنید شما نه تنها پول و زمان خود را دور انداختید بلکه روح و روان خود را نیز بسیار آسیب پذیر کردید و ابن مورد باعث شکست شما در کنکور خواهد شد چون روحیه در رقابت حرف اول را می‌زند فردی که بدون روحیه تلاش کند، تلاشش بی‌نتیجه خواهد ماند.

⭐مشاوره کنکور آنلاین رایگان

موسسه آموتک سال هاست که در زمینه مشاوره آنلاین کنکور فعالیت دارد. ما به کار خودمان مطمئن هستیم و برای آشنایی بیشتر با مشاوران آموتک میتوانید یک جلسه رایگان با ما صحبت کنید و با شیوه کار ما آشنا شوید. سپس اگر خواستید ثبت نام انجام دهید. با اطمینان میگوییم پیشروترین موسسه مشاوره کنکور آنلاین در ایران هستیم.

برای رزرو یک جلسه مشاوره رایگان کنکور فقط کافیست فرم زیر رو تکمیل کنید.

یک جلسه مشاوره کنکور رایگان

دوس داری با شیوه کار مشاوره ما بیشتر آشنا بشی و اگه خواستی ثبت نام کنی؟ فقط کافیه نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتو وارد کنی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرن و کامل راهنماییت میکنن:)

⭐مشاوره تحصیلی آنلاین با چت واتساپ

اگر نیازمند مشاوره کنکور آنلاین از طریق چت واتس اپ هستید همین الان می توانید به شماره های پشتیبانی آموتک در واتساپ پیام دهید. کافیست روی دکمه پایین سمت راست سایت کلیک کنید تا لیست شماره مشاوران و پشتیبانان آموتک برای شما نمایش داده شوند.

با کلیک روی هر کدام می توانید چت با مشاور تحصیلی آنلاین را شروع کنید.

جمع بندی

در این مقاله به طور جامع درباره مشاوره کنکور آنلاین صحبت کردیم و فهمیدیم مزایای بی‌نظیری دارد که مهم‌ترین آن ارتباط گسترده و مؤثر است به این ترتیب شما می‌توانید هر دغدغه و مشکل خود را با مشاور در میان بگذارید تا حل شود.

شما می‌توانید با ورود و ثبت نام در سایت آموتک به راحتی با یک کلیک، با بهترین مشاوره‌های کنکور به گفتگو بپردازید و البته هزینه آن بسیار به صرفه‌تر از جلسات مشاوره حضوری و موسسه‌های دیگر است در نتیجه شما می‌توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود در کنکور به موفقیت برسید.

سوالات متداول شما

چطور میتوانم با شیوه کار شما بیشتر آشنا بشم؟

موسسه مشاوره کنکور آموتک، این فرصت رو برای شما فراهم کرده که یک جلسه به صورت رایگان با مشاورین ما صحبت کنید و با شیوه کار آشنا بشید. پس از پایان جلسه شما با خیال راحت میتوانید تصمیم بگیرید.

چطور میتوانم ثبت نام کنم؟

کافیست همین حالا نام و نام خانوادگیتون رو به شماره 09108087792 پیامک کنید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

رزومه مشاوران موسسه آموتک چیه؟

برای آشنایی با رزومه آموتک همین الان وارد سایت شده و ویدیوهای رضایت دانش آموزان همچنین رتبه های برتر سال های گذشته را مشاهده کنید.