مشاوره کنکور تربیت بدنی

قبولی توی رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی آرزوییه که عاشقان این رشته و افرادی که تمایل زیادی به بالا بردن آدرنالین خون خود دارن قصد رسیدن بهشو دارن. اما میدونین که برای رسیدن به این آرزوی بلند از چه روشی باید استفاده کنین؟ اگه دارین این مقاله رو میخونین، یعنی شما راه درست رسیدن به آرزتون رو پیدا کردین. پس با ما همراه باشین تا راه درست رو بهتون نشون بدیم.

قبولی رشته علوم ورزشی، آرزویی دست یافتنی که تنها با رعایت اصول درست آن اتفاق خواهد افتاد!

خب بریم سراغ این که چطوری میشه توی رشته علوم ورزشی قبول شد و پذیرش این رشته رو توی دانشگاه مورد نظر به دست آورد. برای قبولی رشته علوم ورزشی مجموعه ای از اصول و نکات وجود داره که با احاطه کامل به اون ها میتونین پذیرش این رشته رو مال خودتون کنین!

برای این کار تنها کافیه که با یک مشاوره کنکور تربیت بدنی که احاطه کاملی به این رشته و رایط اخذ پذیرش این رشته رو داره مشورت کنین. مشاور کنکور تربیت بدنی کسیه که می تونه چراغ راه شما باشه و با معرفی کردن منابع کنکور و شرایط قبولی، بهتون کمک کنه با برنامه ریزی درست به هدفتون برسین.

شرایط ورود به رشته تربیت بدنی

چونکه رشته تربیت بدنی با فعالیت های جسمانی طرفه، لازمه که شما شرایط حسمانی لازم برای قبولی توی این رشته رو داشته باشین. یکی از این شرایط، داشتن حداقل قد ۱۶۵ سانتی متر برای آقایون و ۱۵۸ سانتی متر برای خانم بوده و شرط دیگه اینه که شما سلامت کامل جسمانی داشته و هیچ گونه بیماری تنفسی و قلبی که باعث آزار و به خطر افتادن سلامت شما بشه نداشته باشین.

صبر کنین! شرایطی که گفتیم، شرایط جسمانی هستن. علاوه بر اون شرایط، شما باید بتونین نمره کافی رو توی آزمون کنکور این رشته به دست بیارین و بعدش توی آزمون عملی این رشته شرکت کنین و بتونین توی این رشته قبول بشین. اگه شرایط جسمانیتون اوکیه، همین حالا دست به کار بشین و خودتونو برای آزمون کنکورش آماده کنین!

قبولی در کنکور تربیت بدنی

این موضوع که چه نمره هایی توی دوره مدرسه کسب کردین و معدلتون چند بوده، تضمینی توی قبول شدن یا نشدن کنکور تربیت بدنی نداره! درست خوندین! مهم نیست عملکردتون توی دوران مدرسه چطور بوده! در هر صورت بهترین مشاور کنکور میتونه کمک کنه تا شما قبولی رشته تربیت بدنی رو مال خودتون کنین. اولین شرطش داشتن یه انگیزه پایدار برای رسیدن به هدفه.

خب برای این کار ممکنه برین سراغ برنامه ها و حرف های انگیزشی که عمرشون چند ساعت و نهایتا چند روزه! بعد از این مدت دوباره روحیه خودتونو از دست میدین. خب پس چاره چیه؟ چاره کار رسیدن به یه سطح انرژی و انگیزه پایدار تا زمان قبولی در کنکور تربیت بدنیه. این روش کوچینگ تحصیلی نام داره که بهت کمک میکنه تا به بهترین ورژن خودت تبدیل بشی و ازت نمیخواد که خودتو با برنامه ای ثابت وفق بدی.

5 ویژگی مشاوره کنکور
5 ویژگی مشاوره کنکور

بهترین مشاور کنکور تربیت بدنی

توی قسمت قبل در خصوص انگیزه و کوچینگ تحصیلی صحبت کردیم. اما می دونین که این روش مشاوره چطوریه و بر چه اساسی انجام میشه؟ این روش یه روشیه که کشورهای پیشرفته جهان ازش استفاده می کنن و کارایی اون با درصد بالایی به اثبات رسیده. توی این روش ازتون آزمون روانشناختی گرفته میشه و تموم برنامه ریزی ها بر اساس ویژگی های فردی و روحیاتتونه. چه ضمانتی بالاتر از بازگشت تمام و کمال وجه شما در صورت عدم رضایت از خدمات مشاوره ای دکتر معین الدین رو می خواین؟

بعد از این تست کار جدی شروع میشه و شما خدماتی رو دریافت می کنین که کاملا برنامه ریزی شده هستش. این برنامه ها شامل کوچینگ تخصیلی، منتورینگ یا نربی شخصی، آزمون های آنلاین، برنامه ریزی فردی و کارگاه های آنلاین هستش. به علاوه به صورت روزانه ازتون گزارشکار گرفته میشه و اردوی مطالعاتی و پانسیون دی براتون تدارک دیده میشه. برای اطلاعات بیشتر همین الان به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال کنین.

سوالات کنکور تربیت بدنی

می خوای بدونی که منبع اصلی سوالات کنکور تربیت بدنی چیا هستن؟ می خوای بدونی که امکان شرکت توی کنکور تربیت بدنی از رشته تحصیلی تو وجود داره؟ بد نیست بدونی که رشته تربیت بدنی در حقیقت میان رشته ای بوده و توی شاخه علوم انسانی قرار می گیره.

برای این که به این رشته وارد شین می تونین از طریق هنرستان های تربیت بدنی و یا از طریق شاخه نظری دبیرستان ها اقدام کنین. چیزی که واضحه اینه که از کدوم این راه ها اقدام کنین، باید منابع کنکور همون رشته رو مطالعه کنین. برای اطلاع دقیق از کتب مورد آزمون و سوالات کنکور تربیت بدنی و تغییرات کتب درسی و موارد آزمون به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال کنین.

کنکور تربیت بدنی از رشته انسانی

خیلی از داوطلبایی که می خوان پذیرش دانشگاه های معتبر در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی رو بگیرن، دانش آموزانی هستن که تحصیل کرده رشته انسانی هستن. برای این که بدونین از رشته های نظری خصوصا رشته انسانی چطوری میشه به رشته تربیت بدنی ورود پیدا کرد، لازمه اطلاعات دقیقی در خصوص موارد آزمون این رشته داشته باشین.

برای آزمون کنکور تربیت بدنی از رشته انسانی شما باید دیپلم این رشته رو گرفته و دوره پیش دانشگاهی که معادل سال چهارم هستش رو کسب کرده باشین. بعدش می تونین با خیال راحت خودتونو برای کنکور تربیت بدنی آماده کنین.

اطلاعات دقیق تر در خصوص کنکور تربیت بدنی

پیشنهاد می کنیم مه برای اطلاع از دروسی که اهمیت بیشتری توی کنکور داشته و همچنین اطلاع از ظرایب دروس مختلف رشته انسانی توی کنکور تربیت بدنی، با بهترین مشاور کنکور تربیت بدنی مشورت کنین. دکتر معین الدین بهترین مشاور کنکور تربیت بدنی تا زمان برگزاری کنکور در کنار شماست تا به آرزوهای بلند قامت خودتون برسین.

جمع بندی

توی دنیای امروزه که اهمیت به سلامتی داره روز به روز افزایش پیدا میکنه، تربیت بدنی و ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و داره به اهمیتش افزوده میشه. توی این روزا شما می تونین پذیرش بهترین دانشگاه های کشور توی رشته تربیت بدنی رو با بهره مندی از مشاوره کنکور تربیت بدنی مال خودتون کنین. برای این کار همین الان اقدام کرده و با دکتر معین الدین تماس برقرار کنین.