مشاوره کنکور مکانیک خودرو

امروزه رشته مکانیک خودرو یکی از پرطرفدارترین رشته های موجود در میان پسران هنرستانی بوده و داوطلبان آن رقابت بسیاری برای ورود به مقاطع دانشگاهی داشته و برای دسترسی به قلب خودرو ها به یکدیگر به رقابت می پردازند. رشته مکانیک خودرو به علت آن که تعداد خودروها رو به افزایش بوده و سبب شکل گیری کسب و کار شخصی فارغ التحصیلان این رشته پس از اخذ مدرک دانشگاهی خواهد شد دارای متقاضیان بسیار زیادی است!

آیا ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی مکانیک خودرو توجیه پذیر است؟

بسیاری از داوطلبان رشته مکانیک خودرو با این سوال مواجه می‌ شوند که آیا لازم است در مقاطع کاردانی و کارشناسی و حتی بالاتر به ادامه تحصیل پرداخته و رشته مکانیک خودرو را دنبال کنند؟ در دنیای امروزه که علم و صنعت گسترش ویژه ای یافته و هر لحظه کسب و کار تازه متولد می شود، شما با ادامه تحصیل در رشته مکانیک خودرو قادر خواهید بود تا پس از فارغ التحصیلی، کسب و کار خود را راه اندازی کرده و آینده شغلی خود را تضمین نمایید. بنابراین شک و شبهه را کنار گذاشته و هم اکنون از راهنمایی های مشاوره کنکور مکانیک خودرو برای قبولی در این رشته استفاده کنید.

برای کنکور مکانیک خودرو از کدام منابع استفاده کنیم؟

کنکور دادن و قبولی در کنکور مکانیک خودرو ملزم مطالعه منابع کنکور بوده و شما می توانید با مطالعه منابع و جزوه کنکور مکانیک خودرو همراه با برنامه ریزی شخصی به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید. منابع کنکور مکانیک خودرو همان منابعی هستند که شما در هنرستان آن ها را مورد مطالعه قرار داده و پاس نموده اید.

نقش نمرات دوران تحصیل در کنکور مکانیک خودرو

یکی از مهم ترین سوالاتی که ایجاد می‌ شود آن است که آیا نمرات ما در طول تحصیل بر روی قبولی در آزمون کنکور مکانیک خودرو اثرگذار است؟ ما به شما اطمینان خاطر را می ‌دهیم که قبولی در آزمون کنکور مکانیک خودرو رابطه ای با نمرات شما در زمان مدرسه نخواهد داشت! البته این موضوع زمانی صدق می نماید که شما از بهترین مشاوره کنکور مکانیک خودرو برای قبولی در کنکور استفاده کنید.

زمان برگزاری کنکور مکانیک خودرو

با همه گیری ویروس کرونا و به هم ریختن برنامه های آزمون های کنکور، زمان برگزاری کنکور مکانیک خودرو یکی از سوالات اصلی داوطلبان این رشته است. به طور کلی نمی توان زمان دقیقی را برای برگزاری کنکور مکانیک خودرو برای هر سال اعلام نمود. زمان برگزاری کنکور مکانیک خودرو توسط سازمان سنجش و آموزش کشور همه سال اعلام شده و زمان کنکور مکانیک خودرو در سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۴ شهریور ماه این سال برگزار می شود.

بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو را بشناسید!

بسیاری از افراد از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به کندو کاش در ابزارهای مختلف خصوصاً خودرو ها داشته و کار خود را با پیچ گوشتی و زیر و رو کردن ماشین ها و اسباب بازی های خود آغاز می کنند. این افراد رویای مکانیک خودرو شدن را از همان بچگی با خود داشته و چه بسا در دوران بزرگسالی این رویا را دنبال کنند.

با بهره گیری از نظرات و مشاوره های بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو، قبولی در کنکور این رشته دیگر رویا نبوده و شما می توانید با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده و بهره گیری از علم بهترین مشاور کنکور، پذیرش رشته مکانیک خودرو در دانشگاه را از آن خود کنید.

ویژگی های بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو

افراد بسیاری اقدام به ارائه مشاوره در زمینه برگزاری آزمون های کنکور نموده اند. اما آیا تمامی این افراد از صلاحیت های لازم برای ارائه مشاوره کنکور مکانیک خودرو برخوردار هستند؟ قطعاً پاسخ منفی است! برجسته ترین و بارزترین ویژگی بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو آن است که به ویژگی های فردی داوطلب توجه کرده و بر اساس روحیات وی برنامه ریزی های او را انجام دهد.

5 ویژگی مشاوره کنکور

روش های ارائه مشاوره کنکور توسط بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو

یکی از به روزترین و کارآمدترین روش های ارائه مشاوره در سراسر جهان که بازدهی آن به میزان قابل توجهی به اثبات رسیده است ارائه مشاوره بر اساس ویژگی‌های فردی داوطلبان است. دکتر معین الدین از این علم و روش استفاده کرده و با ارائه خدمات مشاوره خاص خود تا زمان برگزاری کنکور مکانیک خودرو در کنار شما است.

کوچینگ تحصیلی

بسیاری از برنامه های انگیزشی عمری کوتاه داشته و در مدت زمان کمی بازدهی آن ها از بین خواهد رفت. حال آنکه در جلسات کوچینگ که توسط دکتر معین الدین برگزار می شود؛ داوطلبان به یک سطح انگیزه و امید پایدار رسیده و تا زمان برگزاری آزمون کنکور همچنان با قدرت برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنند.

منتورینگ

با شرکت در دوره مشاوره ای کنکور مکانیک خودرو آموتک، یک مربی شخصی با شما همراه شده و تمامی برنامه‌ریزی‌های شخصی شما توسط مربی به شما اعلام می گردد. به علاوه منتور تمامی سوال های شما را در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگو بوده و پل ارتباطی بین موسسه، داوطلبان و والدین آن ها است.

برنامه ریزی فردی

هنگامی که در دوره مشاوره کنکور آموتک ثبت نام می نمایید، از شما یک آزمون روانشناختی گرفته می شود و بر اساس نتایج آزمون روحیات شما شناسایی شده و برنامه ریزی فردی برای شما انجام می گردد. این برنامه ریزی دارای انعطاف بسیار زیادی بوده و مطابق با خلقیات شما است.

آزمون های آنلاین

آزمون های آنلاین بخش دیگری از خدمات پنجگانه مشاوره ای آموتک است که پس از پایان هر فصل از دروس شما برگزار شده و نتایج آن مورد تحلیل قرار می گیرد. فراموش نکنید که آزمون های آنلاین آموتک هیچ تداخلی با آزمون های سایر موسسات آموزشی نداشته و شما می توانید در دوره های سایر موسسات نیز شرکت کنید.

کارگاه های ویژه والدین

برگزاری منظم کارگاه‌ های ویژه والدین توسط منتور انجام شده و والدین شما در جریان پیشرفت و عملکردتان در دوره آموتک قرار می گیرند.

ضمانت بازگشت وجه

بدیهی است که شما نگران بازدهی دوره مشاوره ای بوده و یک ضمانت نامه قوی نیاز داشته باشید. موسسه آموتک به شما ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایت از شرکت در دوره را خواهد داد.

جمع بندی

آزمون کنکور مکانیک خودرو هر ساله برگزار شده و با توجه به آن که رقابت بسیاری در بین داوطلبان این رشته وجود دارد لازم است حتما از مشاوره کنکور مکانیک خودرو بهره مند شوید. بهترین مشاور کنکور مکانیک خودرو، علاوه بر خدمات فوق به شما خدمات دیگری اعم از: برگزاری اردوهای مطالعاتی دی، پانسیون آنلاین نوروز، آموزش تکنیک های کاربردی کنکور و… ارائه خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال نمایید.