رشته شبکه یا همان کامپیوتر از پرطرفدارترین رشته های هنرستانی است. هر ساله تعداد زیادی از داوطلبین با کمک مشاوره کنکور فنی حرفه ای در بهترین دانشگاه های دولتی ایران قبول میشوند. در این مقاله از سایت آموتک به صورت کامل به معرفی رشته کامپیوتر و مشاوره برای قبولی در آن میپردازیم.

مشاوره کنکور کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته های پرطرفدار در عصر تکنولوژیه. با توجه به جذابیت و بازار کار زیاد این رشته، بسیاری از داوطلبان کنکور تمایل بسیاری برای ادامه تحصیل در این رشته به صورت آکادمیک دارن. با ما همراه باشین تا این رشته جذاب را مورد بررسی قرار بدیم.

معرفی رشته کامپیوتر

نخستین قدم برای ورود به رشته کامپیوتر، انتخاب این رشته است. متخصصان کامپیوتر با شعار «انسان باید بیاندیشد ولی ماشین باید کار کند.» توانسته اند که موفقیت های بزرگ و چشم گیری در این زمینه کسب نمایند. مهندسی کامپیوتر موفق شده تا مغز و عضلات انسان ها رو از انجام دادن کارهای تکراری نجات بده.

این رشته و علمش نقش زیادی توی رفع مشکلات و مسائل جوامع داشته و تونسته که به طرز چشمگیری باعث موفقیت کشورهای صنعتی بشه و هرچه سریع تر اون ها رو به سمت موفقیت سوق بده.

 قبولی در رشته کامپیوتر

با توجه به این که داوطلبان زیادی علاقمند شرکت در رشته کامپیوتر و گرفتن پذیرش از دانشگاه های این رشته هستن، رقابت برای رشته کامپیوتر بسیار زیاد بوده و ضروریه که با آگاهی کامل توی آزمون کنکور این رشته ثبت نام کرده و جای هیچ گونه آزمون و خطایی برای شما وجود نخواهد داشت.

به همین علت پیشنهاد می کنیم که برای قبولی در رشته کامپیوتر از برنامه ‌ریزی‌ های دقیق استفاده کرده و با مشاوره های یک مشاور رشته کامپیوتر تمامی زوایای کنکور را در نظر گرفته و منابع رشته کامپیوتر را به درستی و دقت مطالعه کنین. یک مشاور کنکور کامپیوتر متخصص کسیه که می تونه شمارو توی این مسیر سخت همراهی کنه.

برنامه ریزی برای کنکور کامپیوتر، قدم قدم تا رسیدن به موفقیت

اگر قصد دارین که توی رشته کامپیوتر ادامه تحصیل بدین، لازمه که همانند کامپیوتر به صورت دقیق و بدون هیچ خطای اقدام به برنامه ریزی نموده و با برنامه های اصولی پذیرش دانشگاهی رشته کامپیوتر رو برای خودتون به ارمغان بیارین.

برنامه ریزی برای کنکور کامپیوتر دارای اصول و استانداردهای خاصی بوده و در صورتی که قصد دارین یه برنامه ریزی مناسب رو داشته و به وسیله اون مطالعه خودتون رو انجام بدین پیشنهاد می کنیم که از بهترین مشاور کنکور کامپیوتر مشورت بگیرید. این نکته رو فراموش نکنین که بهترین برنامه ریزی برای شما اونیه که ویژگی های فردی و شخصی شما رو مد نظر قرار داده و بر اساس خلقیاتتون براتون برنامه ریزی انجام شده باشه.

بهترین مشاور کنکور کامپیوتر

امروزه افراد زیادی وجود دارن که ادعای بهترین مشاور کنکور بودن رو داشته و اقدام به ارائه مشاوره تحصیلی می نمایند. اما تمامی این ادعاها صحیح نبوده و تعداد زیادی از این افراد تنها به دنبال به دست آوردن منافع شخصی خودشون هستن.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از انتخاب مشاور کنکور کامپیوتر تحقیقات بسیار زیادی به عمل آورده و با آگاهی های دقیق اقدام به انتخاب مشاور کنکور کنین. برای این که از کار مشاور کنکور کامپیوتر اطمینان حاصل کنید می تونین سوابق شخص مورد نظر را مورد بررسی قرار بدین.

به علاوه ضمانت های ارائه شده توسط مشاوران معتبر نیز اهمیت زیادی داره. برای مثال موسسه آموتک برای رفع نگرانی و دلهره داوطلبان، ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایت از خدمات مشاوره ای رو میده. برای دریافت مشاوره های رایگان همین الان به شماره 09108087792 پیامک ارسال کنین.

ویژگی های بهترین مشاور کنکور کامپیوتر

مجموعه ‌ای از ویژگی ها وجود داره که به وسیله اونا می تونین بهترین مشاور کنکور کامپیوتر رو بشناسین. اولین ویژگی اینه که شخص مشاور خودش دارای تحصیلات آکادمیک توی برترین دانشگاه های کشور با بهترین معدل بوده و دارای سابقه ارائه مشاوره تحصیلی باشه.

به علاوه شخص مشاور کنکور باید دارای احاطه کامل به رشته مورد نظر بوده و علمش به روز باشه. با توجه به این که منابع کنکور رشته کامپیوتر ممکنه تغییر کنه و یا مباحث درسی تغییراتی را تجربه کنه، لازمه که شخص مشاور با این تغییرات آشنا بوده و در صورت لزوم رویه ارائه مشاوره را تغییر بده.

بهترین روش مشاوره کنکور کامپیوتر چیه؟

خب خب خب! نوبت به معرفی بهترین روش ارائه مشاوره می رسه. همه انسان ها با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود آفریده شدن که این تمایزها باعث میشه هر کسی استعداد خاص خودشو داشته باشه. بهترین روش مشاوره اونه که به این ویژگی ها توجه کرده و معیار برنامه ریزی رو همین ویژگی های فردی قرار بده.

بهترین روش ارائه مشاوره که بازدهی اون در جهان به اثبات رسیده، ارائه مشاوره بر پایه ویژگی های فردیه. توی این روش مشاوره خدماتی از جمله کوچینگ (جهت تبدیل شدن به بهترین ورژن خودت)، منتورینگ (مربی شخصی خودت تا زمان برگزاری کنکور)، آزمون های آنلاین، کارگاه های ویژه والدین و برنامه ریزی شخصی به داوطلبان ارائه میشه.

موسسه آموزشی آموتک علاوه بر خدمات فوق، خدمات و امکاناتی اعم از گرفتن گزارشکار شبانه، آزمون های هفتگی، اردوی مطالعاتی دی و پانسیون آنلاین نوروز، ارائه گزارش های عملکردی به والدین و… رو به  داوطلبان ارائه میده. با وجود ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت دیگه جای نگرانی نمیمونه. همین الان به شماره 09108087792 پیامک ارسال کنین و توی دوره مشاوره ای آموتک شرکت کنین.

5 ویژگی مشاوره کنکور

برنامه ریزی برای کنکور حسابداری توسط بهترین مشاور کنکور کامپیوتر، گامی بلند به سمت موفقیت!

از وظایف اصلی مشاور کنکور کامپیوتر اینه که برنامه ریزی های دقیق و حساب شده که مطابق با روحیات فردی شخص داوطلبه رو ارائه داده و استانداردهای لازم توی برنامه‌ ریزی رو رعایت کنه. با توجه به این که مشاور رشته کامپیوتر باید آگاه به علم روز این رشته باشه، انتخاب بهترین مشاور می تونه کمک زیادی به موفقیت شما بکنه.

انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر

آخرین مرحله فرآیند ورود به دانشگاه انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر است. بدیهیه که افرادی که با نیت و قصد قبلی و با آگاهی کامل از شرایط ورود به رشته کامپیوتر اقدام به آزمون دادن و انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر می گنن از شانس بیشتری برای قبولی توی این رشته برخوردار هستن.

زیرا که برنامه ریزی های اونا همسو با قبولی توی این رشته بوده و این امر شانس اونا رو افزایش میده. رشته مهندسی کامپیوتر از جمله رشته هاییه که دانش آموزان رشته ریاضی و دانش آموزان فنی و حرفه ای گرایش کامپیوتر میتونن توی آزمونش شرکت کنن.

مشاوره رایگان کنکور کامپیوتر، بله یا خیر؟

مراکز بسیاری وجود دارند که مشاوره رایگان کنکور کامپیوتر را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه میدن و شما می تونین برای دریافت خدمات مشاوره رایگان با این مراکز تماس حاصل کنین. پیش از اقدام به اخذ مشاوره از این مراکز اطمینان حاصل کنین که این مراکز معتبر بوده و در زمینه ارائه مشاوره های تخصصی به صورت حرفه ای عمل می‌ کنن.

منابع و کتاب های تست کنکور کامپیوتر

با توجه به این که رشته کامپیوتر یکی از گرایش هاییه که از طریق رشته ی ریاضی بهش وارد میشین، بنابراین منابع کنکور کامپیوتر همان منابع رشته ریاضی است که هر سال از سمت سازمان سنجش ضرایب و منابع آن ها اعلام می‌ شه.

اما در خصوص کتاب های تست کنکور کامپیوتر میشه گفت که انتشارات بسیاری اقدام به ارائه کتاب های آموزشی و کمکی کنکور نموده و با ارائه دادن انواع کتاب های تست کنکور و آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان با سوالات کنکور شده و توانایی آن ها را در پاسخ دادن به سوالات کنکور می سنجن.

بنابراین شما می‌توانید بسته به نیاز خود و یا نظر مشاور کنکور کامپیوتر هر کدام از کتاب های تست کامپیوتر که برای شما مناسبه رو خریداری کرده و مورد مطالعه قرار بدین.

سخن پایانی

مهندسی کامپیوتر رشته ایه که از چندین بخش برای توسعه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر تشکیل شده. برای قبولی در این رشته می‌تونین کنکور سراسری ریاضی و یا کنکور فنی حرفه ای رشته کامپیوتر را شرکت کرده و پس از کسب رتبه لازم برای قبولی در این رشته، پذیرش دانشگاهی را به دست بیارین.

با توجه به این که مشاوران کنکور کامپیوتر نقش بسیار مهمی توی قبولی داوطلبان را ایفا می کنند به شما پیشنهاد می کنیم که با بهترین مشاور کنکور کامپیوتر مشورت کرده و برنامه‌ ریزی‌ های خود را از شخص ایشان دریافت نمایید.