کنکور دادن انتهای راه نیست!

یکی از مباحثی که بعد از دادن کنکور تجربی برای هر داوطلب مهم خواهد بود، انتخاب رشته کنکور تجربی است. زمانی که شما از جلسه کنکور خارج می شوید، همه آنچه که باید برای شما در آینده رقم بخورد، اتفاق افتاده است. به همین دلیل دیگر به مرحله بعدی یعنی مرحله انتخاب بهترین رشته، متناسب با رتبه اخذ شده خود، رسیده اید. رشته تجربی دارای داوطلبان بسیار زیادی است و رشته های پزشکی، پیرا پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و … را که از مهمترین رشته های دانشگاهی در ایران است، در خود جای داده است. برای انتخاب رشته کنکور تجربی بعد از دریافت نتایج کنکور، می توانید از بهترین مشاور کنکورکمک بگیرید. در این زمان می توانید بهترین و مطلوب ترین نتیجه را دریافت نمایید و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید. در این مقاله همه آنچه که باید درباره دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی و … بدانید را عنوان خواهیم نمود.

انتخاب رشته کنکور تجربی

همه آنچه که باید درباره انتخاب رشته کنکور تجربی بدانید

اطلاعاتی که شما باید در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی دارا باشید، می تواند یکی از دلایل موفقیت شما باشد. برای مثال باید حتما دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی قرار داده شده در سایت سازمان سنجش را به صورت PDF دانلود و مطالعه نمایید. همچنین بعد از مطالعه این دفترچه باید در زمان درست و دقیق تعیین شده برای انتخاب رشته اقدام کنید. در نظر داشته باشید که بهتر است دانشگاه های مورد نظر خود و رشته های متناسب با علاقه و رتبه خود را در دفتری به صورت مجزا یادداشت نمایید. از میزان سهمیه ها، از میزان صندلی های خالی هر دانشگاه و هر رشته، از شرایط دانشگاه های مختلف آزاد و پیام نور و …. اطلاعاتی دریافت نمایید. این ها همگی مواردی هستند که شما باید قبل از انتخاب رشته کنکور تجربی آن ها را بدانید و با توجه به این اطلاعات برای انتخاب رشته نهایی که در زندگی آینده شما نقش بسزایی دارد، اقدام نمایید.

چه مواردی می تواند در انتخاب رشته کنکور تجربی به شما کمک کند؟

همانطور که عنوان نمودیم در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی به دلیل وجود رقیبان بسیار بهتر است هوشمندانه و دقیق عمل کنید. بسیاری از داوطلبان دارای رتبه های برتر و عالی، نتوانستند رشته های شایسته ای را برای خود انتخاب کنند. به همین منظور بهترین مشاوره کنکور و مشاورین متخصص در زمینه انتخاب رشته کنکور به داوطلبان نکات بسیاری را پیشنهاد می کنند. از مهمترین پیشنهادات موجود موارد زیر است:

  1. به علایق خود در زمان انتخاب رشته توجه نمایید.
  2. بعد از بررسی دانشگاهی با درجه علمی بالا و متناسب با رتبه خود را انتخاب کنید.
  3. به ترتیب و چیدمان رشته های خود دقت نمایید.
  4. دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی را با دقت مطالعه کنید.
  5. بهترین مشاورین را در این راستا برگزینید.

با توجه به این موارد پیروزی شما در انتخاب رشته کنکور تجربی حتمی خواهد بود.

انتخاب رشته با توجه به رتبه کنکور

آیا برای انتخاب رشته کنکور تجربی نیازمند مشاوره کنکور هستیم؟

بسیاری از افراد بر این باورند که بعد از دریافت اعلام نتایج کنکور تجربی دیگر نیازی به مشاور نخواهند داشت. این در حالی است که بسیاری از موسسات کنکور هرگز دانش آموزان خود را در این مرحله تنها نخواهند گذاشت و در انتهایی ترین نقطه مسیر یعنی انتخاب رشته کنکور تجربی نیز آن ها را راهنمایی خواهند کرد. در این حالت دانش آموزان نتیجه مثبت تری را دریافت میکنند. یک مشاور کنکور در زمینه انتخاب رشته می تواند به بهترین شکل ممکن با توجه به ظرفیت پذیرش دوره روزانه، شبانه و …. و با توجه به علایق شما بهترین چیدمان را در زمان انتخاب رشته شما داشته باشد. برای دریافت بهترین مشاوره ها در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی بهتر است از بهترین موسسات برای مشاوره اقدام نمایید. یکی از این موسسات، مشاوره کنکور آموتک است که با تلفیق نمودن تکنولوژی و آموزش صحیح دانش آموزان را به بهترین نتایج نزدیک خواهد نمود.

تاریخ و مدت زمان مورد نیاز برای انتخاب رشته کنکور تجربی

یکی از مواردی که ممکن است ذهن هر فرد را به خود درگیر نماید، زمان و مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور تجربی است. این زمان از سوی سازمان سنجش به متقاضیان به روش های گوناگون اطلاع داده می شود. تا این زمان بهتر است تا اولویت های خود را تعیین نمایید، در این حالت بهترین انتخاب رشته ممکن را با توجه به رتبه خود خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که مهلت انتخاب رشته هر سال متفاوت است اما معمولا در اواسط مردادماه خواهد بود. زمان دقیق انتخاب رشته کنکور را می توانید در دفترچه انتخاب رشته مشاهده نمایید و در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته در دانشگاه و رشته مورد نظر خود اقدام نمایید. برای بهتر شدن نتیجه انتخاب رشته می توانید به مراکز مشاوره کنکور و انتخاب رشته مراجعه نمایید.

ویژگی ها دلایل تمایز مشاوره کنکوری آموتک

ممکن است نام مراکز مشاوره کنکور بسیاری را تا به امروز شنیده باشید. اما همه آن ها به شیوه های سنتی و قدیمی چه برای موفقیت در کنکور و چه برای موفقیت در انتخاب رشته برای شما برنامه ریزی نموده اند. مرکز مشاوره کنکور آموتک با روش های مدرن و تلفیق تکنولوژی همراه با آموزش در این راستا به شما کمک شایانی خواهد کرد. از مهم ترین تمایزات آموتک نسبت به دیگر موسسات می توانیم به ثبت نام در طرح مشاوره سالانه اشاره کنیم. این طرح دارای پنج قسمت کلی است. کوچینگ (Coaching)، منتورینگ (Mentoring)، مشاوره (Consulting)، برنامه ریزی (Planning)، آزمون (Test) پنج قسمت اصلی موجود هستند. با در نظر داشتن این مراحل می توانید در انتخاب رشته کنکور تجربی و خود کنکور تجربی موفق تر از دیگر رقیبان عمل نمایید. در نظر داشته باشید این متد ها آمیخته با بهترین و جدید ترین شیوه های آموزشی فعلی موجود در دنیا می باشند.

آموتک همراه همیشگی در راستای انتخاب رشته کنکور تجربی به بهترین شکل ممکن

آموتک علاوه بر این که در راستای انتخاب رشته کنکور تجربی به شما کمک خواهد نمود برای شما و والدینتان، کارگاه های آموزشی متعددی را برگزار خواهد کرد. همچنین برنامه ریزی شخصی روزانه و یا هفتگی را متناسب با شرایط شما برای قبل از کنکور به شما ارائه خواهد کرد. در انتها نیز می توانیم درباره دیگر ویژگی این مرکز مشاوره یعنی، بازگشت وجه دریافت شده در صورت عدم رضایت مشتری صحبت کنیم. شما می توانید در صورت عدم رضایت، هزینه های پرداختی خود را بعد از دو هفته باز پس گیرید. داشتن رضایت از سوی شما و دریافت خدمات صحیح، از وظایف اصلی سایت مشاوره آنلاین و یا غیر حضوری آموتک است.

کلام نهایی

با توجه به مواردی که در خصوص انتخاب رشته کنکور تجربی عنوان نمودیم، می توانید بهترین نتیجه را بعد از تلاش های بی وقفه خود دریافت نمایید. آموتک در راستای به ثمر رسیدن درخت زحمات شما در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی برای شما از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و برای دریافت یک جلسه رایگان مشاوره، می توانید نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن 09108087792، پیامک نمایید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما عزیزان ارتباط خواهند داشت و نیاز های شما را برآورده خواهند نمود.