مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی

یکی از رشته های پر تب و تاب علوم نظری را می توان رشته علوم انسانی دانست! رشته ای که در گذشته ای نه چندان دور بیشترین آمار تعداد شرکت کنندگان آزمون را به خود اختصاص داده و به علت محبوبیت بالای این رشته، دانش آموزان بسیاری در کنکور رشته انسانی شرکت می نمایند.

همگی می دانیم که ظرفیت پذیرش دانشگاهی رشته های مختلف محدود بوده و در صورت کوچک ترین اشتباه، زحمات چند ساله داوطلب به هدر خواهد رفت! حالا چاره چیه؟ چاره کار مشورت و کمک گرفتن از بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی ست!

چرا باید برای انتخاب رشته کنکور انسانی از مشاور کمک بگیریم؟

ممکن است شما نخستین بار باشد که در آزمون کنکور رشته انسانی شرکت نموده و قصد انتخاب رشته داشته باشید؛ اما افرادی وجود دارند که دارای سابقه ای طولانی و احاطه ای کامل همراه با علم دقیق کنکور رشته انسانی بوده و راه و چاه کنکور این رشته و انتخاب رشته آن را می شناسند.

این افراد به عنوان مشاور کنکور انسانی و مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی در کنار شما بوده و همانند چراغ راه، این مسیر دشوار را برای شما روشن نموده و به شما کمک می نمایند تا به درستی در مسیر اهداف و رویاهای خود قدم بردارید!

برای کدام اخذ پذیرش کدام رشته ها باید از مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی کمک گرفت؟

رویاها و اهداف هر شخصی به روحیات وی بستگی دارد. بسیاری از ما در کودکی در نقش روانشناس ظاهر شده و در بازی های کودکانه خود به ارائه مشاوره به دوستان خود مشغول می شدیم؛ گاها نیز خود را در جایگاه وکیل و حقوقدان قرار داده و از حقوق دوستان خود دفاع می نمودیم!

بنابراین روحیات و اهداف هر فردی متفاوت بوده و بر اساس سلیقه شخصی، مایل به ادامه تحصیل در رشته خاصی می باشند. تفاوتی ندارد که هدف شما ورود به کدام رشته دانشگاهی است! اگر با برنامه ریزی و هدف گذاری به جلو گام بردارید و از راهنمایی های مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی کمک بگیرید، دیگر رویاهای شما دور و دراز نخواهد بود!

لزوم بهره مندی از راهنمایی های بهترین مشاور کنکور انسانی

اهمیت شما به آینده تحصیلی و شغلی خود سبب شده تا کلاهبرداران و سودجویان بسیاری با هدف کسب منافع مالی و شخصی اقدام به ارائه مشاوره نمایند. این افراد دارای هیچ گونه تخصصی در زمینه ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی نبوده و تنها هدف آنان سودجویی است.

گاها ممکن است با تبلیغاتی از جمله: دارای سمت مشاور سازمان سنجش و آموزش کشور و یا دادن وعده خرید صندلی در برترین دانشگاه های کشور اقدام به فریب داوطلبان نمایند. بهتر است که هوشیار بوده و به دام این افراد نیفتید! زیرا که عمر و وقت گرانبهای شما تلف شده و ممکن است پذیرش دانشگاهی رشته دلخواه خود را از دست بدهید!

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی

اگر به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی هستید، به شما تبریک می گوییم! راه را درست انتخاب نموده اید. در دنیایی که مدعیان مشاوره کنکور بسیاری وجود دارد، به کی اطمینان نماییم؟ در پاسخ باید بگوییم که مهم ترین فاکتور، دانش شخص مشاور است! شخص مشاور خود باید دارای تحصیلات دانشگاهی عالی از برترین دانشگاه های کشور باشد!

به علاوه برای انتخاب رشته کنکور انسانی، عوامل متعددی از جمله روحیات و علایق شما را در نظر گرفته و با آگاهی کامل از رتبه لازم برای اخذ پذیرش رشته مورد نظر در دانشگاه دلخواه اقدام به ارائه مشاوره برای انتخاب رشته کنکور انسانی نماید! بهترین مشاور کنکور رشته انسانی دکتر محمد معین است که در ادامه ویژگی های بارز ارائه مشاوره توسط ایشان را شرح خواهیم داد.

روش ارائه مشاوره بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی

طبق بررسی های به عمل آمده در پیشرفته ترین کشورهای جهان، روشی بیشترین بازدهی را خواهد داشت که به ویژگی های فردی داوطلب توجه شده و هر شخص بر اساس روحیات خود، مشاوره دریافت نماید. بازدهی این روش بسیار زیاد بوده و روشی است که اکنون در پیشرفته ترین کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر محمد معین الدین با تکیه بر این روش و با شناسایی روحیات و ویژگی های فردی شما، اقدام به ارائه مشاوره های کاربردی می نمایند که می تواند به میزان قابل توجهی شما را به سمت اهدافتان سوق داده و شما را در مسیر درست قرار دهد.

مناسب ترین زمان جهت دریافت مشاوره کنکور

بهتر آن است که در سال های پیش از آزمون کنکور خصوصا پس از انتخاب رشته، اقدام به شرکت در دوره مشاوره کنکور نموده و برنامه خود را هدفمند پیش ببرید. اما در صورتی که این امکان را نداشته و یا امسال همان سالی است که قصد دارید در آزمون کنکور انسانی شرکت نمایید، بهتر است هم اکنون اقدام به شرکت در دوره مشاوره ای دکتر معین الدین نموده و مسیر درست را گام به گام پیش بروید.

خدمات دوره مشاوره ای دکتر معین الدین

دوره مشاوره ای دکتر معین الدین از ۵ بخش اصلی شامل: جلسات کوچینگ که به شما کمک می کند تا به بهترین ورژن خود تبدیل شوید، منتورینگ که دارای مربی شخصی خود می باشید، برنامه ریزی فردی که بر اساس ویژگی های شخصی و روحیات فردی شما انجام می شود، آزمون های آنلاین استاندارد که هیچ گونه تداخلی با آزمون های سایر موسسات آموزشی کنکور ندارد و کارگاه های ویژه والدین تشکیل شده است.

تمامی خدمات دوره به موارد فوق محدود نبوده و عملکرد شما با ارسال گزارشکار به صورت روزانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به علاوه خدمات دیگری از جمله اردوی مطالعاتی دی و پانسیون آنلاین نوروزی در کنار ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایت از دیگر خدمات  بی نظیر این دوره است.

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی هستید، وقت را هدر ندهید! هم اکنون به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه آموزشی آموتک با شما تماس برقرار نموده و علاوه بر دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی رایگان، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. توجه نمایید که ظرفیت پذیرش داوطلبان محدود است! تا دیر نشده برای اخذ مشاوره های کاربردی اقدام کنید!