به هیچ عنوان نمی‌توان اهمیت کنکور و تاثیر آن در آینده را نادیده گرفت اما می‌توان گفت کنکور همه چیز نیست و افراد نباید دانش خود را بر اساس این آزمون بسنجند. به دلیل اهمیت بالا شما باید بتوانید این دوره از زندگی خود را به بهترین شکل بگذرانید برای همین بسیاری از مشاوران در کنار دبیران همه جوره به کمک داوطلبان آمده‌اند. متأسفانه به دلایل مختلف همه افراد نمی‌توانند در جلسات مشاوره حضور پیدا کنند در این شرایط مشاوره کنکور تلفنی به کمک افراد آمده است.

به دلایل مختلف از جمله شاغل بودن افراد یا وقت کافی نداشتن، هرکسی نمی‌تواند در جلسات مشاوره حضور پیدا کند در صورتی که شما با مشاوره کنکوری تلفنی یا مجازی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز مشکلات خود را با مشاور درمیان گذاشته و رفع کنید.

 پیشرفت تکنولوژی کار افراد را بسیار راحت کرده است در گذشته افراد نمی‌توانستند بدون مراجعه حضوری با مشاوره مشورت کنند در صورتی که امروز حتی می‌توانید مشاوره را در واتس اپ بگذرانید.

⭐ مشاوره کنکور تلفنی و کاربردهای آن

برای قبولی در کنکور باید اقداماتی صورت بگیرد که فرد به تنهایی از پس این موارد بر نمی‌آید و از همه مهم‌تر باید از فردی با تجربه کمک بگیرد این فرد باید تمامی این مراحل را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند به داوطلب کمک کند.

شاید برای شما هم سؤال شود که برای رسیدن به هدف و موفقیت باید چه اقداماتی صورت بگیرد؟ در جواب این سؤال باید به شما یک مشاوره خوب معرفی کنم چون قبل از هر چیزی شما باید بتوانید شخصیت و اهداف خود را شناسایی کنید و سپس برنامه مناسبی برای آن بریزید تا در مسیر به هیچ عنوان جا نزنید.

جلسات حضوری در هفته دو الی سه بار امکان پذیر است و شما باید در طول هفته سؤالات خود را یادداشت کرده تا در جلسات بپرسید در صورتی که با مشاوره کنکور تلفنی به راحتی در هر زمان می‌توانید سؤالات خود را از مشاور بپرسید و وظیفه این  فرد پاسخ دادن به شما است.

یکی از مزایا مشاوره تلفنی این است که  امکان مشاوره به صورت غیر حضوری و در هر ساعتی برای شما امکان پذیر خواهد بود. به این صورت داوطلبان در هر جای کشور و در هر زمانی می‌توانند به مشاور خود متصل شده و تمامی سؤالات خود را از او بپرسد تا زمان‌های عقب افتاده جبران شوند.

⭐ برنامه ریزی در مشاوره کنکور تلفنی

خیلی از افراد گمان می‌کنند که در مشاوره‌های تلفنی و مجازی امکان برنامه ریزی وجود ندارد در صورتی که اصلی ‌ترین نکات قبولی در کنکور نوشتن برنامه مناسب برای فرد است بسیاری از مشاوران برای همه افراد برنامه یکسانی می‌نویسند در صورتی که هر فرد نیاز به یک برنامه مشخص دارد تا بتواند این برنامه را شخصی سازی کرده.

شما بدون رفت و آمد و هزینه اضافی می‌توانید به راحت‌ترین شکل با مشاوره کنکور تلفنی رایگان ارتباط برقرار کرده و از او برای برنامه ریزی درخواست کمک کنید خیلی از افراد گمان می‌کنند که در برنامه ریزی به کمک نیاز ندارند در صورتی که آن‌ها باید با برخی از نکات برنامه نوشتن آشنا شوند در غیر این صورت به برنامه خود وفادار نخواهند ماند و کارشان به شدت سخت‌تر خواهد شد.

خیلی از افراد در کنار تحصیل به کار و استعداد مورد علاقه خود می‌پردازند و در سال کنکور به اجبار می‌‌خواهند تفریحات و استعدادهای خود را کنار بگذارند در صورتی که این کار فقط و فقط باعث افسرده شدن آن‌ها می‌شود در نتیجه باید بتوانند برای انجام کارهای دیگر و درس خواندن برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

⭐ خدمات مشاوره کنکور تلفنی

مشاوره به صورت تلفنی خدمات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در یک جلسه حضوری وقت بررسی تمامی این خدمات نخواهد شد. یک مشاوره خبره باید بتواند تمامی خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهد در غیر این صورت شما در انتخاب بهترین مشاوره کنکور تلفنی اشتباه بزرگی کردید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که شما وقت زیادی برای اشتباه کردن ندارید در این صورت باید فردی را انتخاب کنید که بتواند شما را راهنمایی کرده و از مشکلات نجات دهد. در ادامه برای شما خدمات مشاوره تلفنی را شرح می‌دهیم تا شما با این موارد اشنا شوید:

  • انجام برنامه ریزی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  • آموزش شیوه‌های صحیح درس خواندن و تست زنی
  • معرفی رشته‌های مختلف دانشگاهی و بازار کار آن‌ها
  • معرفی رتبه‌ها و ترازهای برتر داوطلبان رشته شما در کنکورهای سال گذشته
  • آگاهی از شهریه و شرایط قبولی دانشگاه‌های سراسر کشور
  • دادن انگیزه و انرژی مثبت به داوطلب
  • بررسی شخصیت و نقاط قوت و ضعف
  • معرفی بهترین منابع درسی
  • معرفی بهترین آزمون‌های تستی

امروزه پیدا کردن مشاوره کار بسیاری راحتی است اما آیا او می‌تواند تمامی خدمات بالا را در اختیار شما قرار دهد؟ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم انتخاب یک مشاور با دانش بالا کار آسانی نیست شما باید بتوانید با مشاوره تحصیلی خود ارتباط برقرار کرده و دوست شوید تا بتوانید در بسیاری از مسائل از او کمک بگیرید.

⭐ تفاوت مشاوره تلفنی و آنلاین با مشاوره حضوری

خیلی از افراد به دلیل شاغل بودن یا نداشتن وقت کافی به سراغ مشاوره آنلاین یا تفلنی می‌روند در بالا هم گفتیم که شما با مشاوره تلفنی و آنلاین در هر زمانی می‌توانید ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را بپرسید. انتخاب مشاوره حضوری یا تلفنی بستگی به خود داوطلب دارد و نمی‌توان گفت که کدام بهتر از آن یکی است. خیلی از داوطلبان به دلیل زندگی در مناطق دور افتاده نمی‌تواند به صورت حضوری با فردی مشاوره کند در نتیجه به مشاوره کنکوری تلفنی با موبایل نیاز دارد.

⭐ کلام آخر

مشاوره تلفنی کنکور تجربی، انسانی و ریاضی از سایر رشته‌های مثل رشته زبان و هنر سخت‌تر خواهد بود به همین دلیل باید فردی ماهر و حرفه‌ای به شما در این رشته کمک کند. داوطلبان با مشاوره تلفنی  در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند به برنامه ریزی و مشاوره بپردازند در صورتی که در مشاوره حضوری این خدمان امکان پذیر نمی‌باشد.

شما با ورود و ثبت نام در سایت آموتک و تنها با یک کلیک می‌توانید با بهترین و خبره ترین مشاوران، مشورت کنید و از آن‌ها برای رسیدن به هدف خود کمک بخواهید. شما نباید فقط و فقط به فکر رسیدن به هدف باشید بلکه باید بتوانید از مسیر رسیدن به آن لذت ببرید.