مشاوره تیزهوشان ششم

مدارس تیزهوشان از قدیمی ترین و محبوب ترین مدارس دولتی هستند که وظیفه تربیت و آموزش دانش آموزان برتر هر شهر و روستایی را عهده دار شده اند. این موضوع سبب شده است تا والدین بسیاری علاقه ‌مند حضور فرزندان خود در این مدارس شده و با نگرانی چگونگی قبول شدن آن ها در تیزهوشان ششم دست و پنجه نرم کنند. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با موفقیت چالش قبولی فرزند شما در تیزهوشان ششم به هفتم را پشت سر گذاشته و با مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم آشنا شوید.

مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم به شما چه کمکی خواهد کرد؟

در گذشته تعداد مدارس تیزهوشان اندک بوده و گاها در هر استان تنها یک مدرسه تیزهوشان وجود داشت. اما اکنون تعداد مدارس تیزهوشان ششم به هفتم افزایش پیدا کرده و زمینه های لازم برای تربیت و آموزش دانش آموزانی که مستعد حضور در این مدارس هستند، به نحو موثری فراهم شده است.

به تبع با افزایش تعداد مدارس تیزهوشان، افراد بسیاری متقاضی شرکت در این مدارس و ادامه تحصیل در آن ها شده و رقابت در میان دانش‌ آموزان افزایش پیدا خواهد کرد. در این زمان است که والدین با دریافت مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم، به کودکان خود کمک خواهند کرد تا بتوانند قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی را از آن خود کنند.

روش مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان چه نقشی در قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دارد؟

در دنیایی که تعداد زیادی از افراد مدعی ارائه مشاوره برای آزمون تیزهوشان هستند، قطعاً شناختن بهترین روش مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افرادی که مشاوره قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی به دانش آموزان و والدین آن‌ ها ارائه می دهند از روش های کلاسیک و قدیمی استفاده می نمایند که دارای بازدهی بسیار پایینی هستند.

کارایی ارائه مشاوره قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی به روش کلاسیک!

این روش مشاوره عموماً بر پایه ارائه دادن یک برنامه ثابت و مشاوره یکدست برای تمامی دانش آموزان بوده و پیگیری های لازم برای برنامه ریزی های دانش آموزان وجود ندارد. با توجه به آن که هر کدام از دانش آموزان دارای روحیات خاص خود هستند، کارایی این روش بالا نبوده و تنها افراد خاصی که با این برنامه سازگاری دارند موفق به ورود به مدارس تیزهوشان خواهند شد.

بهترین روش مشاوره قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی کدام است؟

همان‌ گونه که اثر انگشت هیچ دو نفر از سراسر جهان همانند یکدیگر نیست، روحیات و خلقیات تمامی افراد نیز با یکدیگر متفاوت بوده و نمی توان از یک برنامه ثابت برای همه دانش آموزان استفاده کرد. بهترین روش ارائه مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم آن است که روحیات و خلقیات دانش آموزان را مورد توجه قرار داده و بر اساس آن ها یک برنامه ریزی فردی و دقیق ارائه نمود.

کارآمد ترین روش ارائه مشاوره قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی ششم ابتدایی کدام است؟

امروزه کشورهای پیشرفته جهان از یک روش کارآمد برای ارائه مشاوره به دانش آموزان و سایر افراد استفاده می کنند که در آن به ویژگی های فردی هر شخص توجه شده و افراد بر اساس روحیات خود، مشاوره های لازم را دریافت می نمایند.

این روش مشاوره در ایران توسط دکتر محمد معین الدین مورد استفاده قرار گرفته و موفقیت دانش آموزان بسیاری برای قبولی آزمون مدارس تیزهوشان رقم خورده است. بیایید با یکدیگر روش ارائه مشاوره دکتر معین الدین را بررسی کنیم.

5 ویژگی مشاوره کنکور

جلسات کوچینگ

کوچینگ تحصیلی به ارائه مشاوره به دانش آموزان برای رساندن آن‌ ها به سطح انگیزه پایدار و تلاش برای رسیدن و دستیابی به هدف مورد نظرشان گفته می شود. در زمانی که عمر کلاس های انگیزشی چند ساعت یا چند روز بیشتر نبوده، جلسات کوچینگ به دانش آموزان کمک می کند تا انگیزه خود را تا زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان حفظ کنند. به علاوه در این جلسات به دانش آموزان مجموعه‌ ای از تکنیک ها آموزش داده می شود تا به راحتی قبولی آزمون مدارس تیزهوشان را از آن خود کنند.

منتورینگ

منتور به مربی شخصی دانش آموز شما گفته می ‌شود که ارائه مشاوره برای آزمون تیزهوشان بر عهده وی بوده و گزارش کارهای روزانه دانش آموز شما توسط مربی شخصی وی دریافت می شود. به علاوه منتور به صورت شبانه روزی به سوالات دانش آموز پاسخ داده و کارگاه های ویژه والدین را برگزار می نماید.

برنامه ریزی فردی

همان گونه که در بندهای پیشین ذکر نمودیم، توجه به ویژگی های فردی هر داوطلب از مهم ترین نکاتی است که در مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان باید مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که در دوره مشاوره آموتک ثبت نام می نماید از دانش آموز یک تست روانشناختی گرفته شده و بر اساس نتیجه تست، یک برنامه ریزی فردی متناسب با خلقیات و روحیات دانش آموز برای وی تدوین می گردد.

کارگاه های ویژه والدین

یکی از مهمترین وظایف منتور برگزاری کارگاه های ویژه والدین است. در این کارگاه ها گزارش کارهای عملکردی دانش آموز به طور مرتب به والدین وی اعلام شده و به والدین آموزش داده می ‌شود تا چگونه شرایط مناسب برای درس خواندن دانش آموز فراهم گردد. بنابراین شما در جریان روند پیشرفت فرزند خود قرار خواهید گرفت.

آزمون های آنلاین

یکی از مهم ترین بخش های ارائه مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم، بخش آزمون های آنلاین است. پس از آن که هر فصل از دروس فرزند شما به اتمام رسید از وی یک آزمون آنلاین گرفته می شود. سوالات آزمون های آنلاین موسسه آموتک کاملاً استاندارد بوده و مطابق با سوالاتی است که برای آزمون مدارس تیزهوشان طرح می شوند.

ضمانت بازگشت وجه

شما به عنوان والدین فرزندان خود ممکن است دارای نگرانی‌ هایی در خصوص دوره مشاوره آموتک بوده و برای شرکت در این دوره دچار تردید شوید. با دادن ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایت از دوره، نگرانی های خود را پشت سر گذاشته و با خیالی راحت در دوره مشاوره برای آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایید.

مشاوره رایگان تیزهوشان

دربند های پیشین اطلاعاتی جامع و خلاصه از خدماتی که توسط مرکز مشاوره آموتک ارائه می شود را ذکر نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تیزهوشان هم اکنون تلفن همراه خود را برداشته و به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال نمایید تا متخصصان موسسه آموتک به شما مشاوره رایگان تیزهوشان ارائه دهند.

خلاصه کلام

طرح مشاوره آموتک دارای تمایز و ویژگی های بسیاری نسبت به سایر موسسه های آموزشی بوده و طرح مشاوره سالیانه آموتک شامل خدماتی است که از جمله آن‌ ها می ‌توان به گرفتن گزارش کار شبانه، اردوی مطالعاتی دی، پانسیون آنلاین نوروزی و… اشاره کرد. این دوره مشاوره به فرزند شما کمک خواهد کرد تا به بهترین ورژن خود تبدیل شود.