یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین آن ها، آزمون کنکور و کسب موفقیت در آن است. آزمون کنکوری که هر ساله برگزار شده و تعداد زیادی شرکت کننده دارد، می تواند نقش مهمی در آینده شما ایفا نماید. موفقیت در این آزمون می تواند موجب رسیدن شما به آرزوهایتان شده و یا بالعکس، موجب سرخوردگی و ناامیدی گردد! دیگر بهتر است احتمال شکست به ذهن شما داوطلبان گرامی خطور پیدا نکند! زیرا ما اینجا هستیم که شما را با راهنمایی و روش های صحیح و کاربردی به هدفتان برسانیم!

دکتر محمد معین الدین بهترین مشاور کنکور با ارائه بهترین و کاربردی ترین برنامه های کنکور در کنار شما خواهد بود تا موفقیت خود را کسب نموده و به اهداف خود برسید!

بهترین مشاور کنکور

اگر برای شما این سوال ایجاد شده که چگونه می توان یک مشاوره کنکور خوب در خرم آباد پیدا کرد، ما به شما کمک می کنیم تا پاسخ سوال خود را بیابید. مجموعه ای از ویژگی ها وجود دارد که موجب ارتقای سطح یک مشاوره معمولی به بهترین مشاوره کنکور می گردد. در ادامه ویژگی های مشاوره خوب را برای شما شرح می دهیم تا به راحتی مشاوره خود را بیابید!

ویژگی های بهترین مشاور کنکور

فرقی ندارد که رشته شما چیست، در هر صورت به یک چراغ راه نیاز دارید تا راه را برای شما روشن نموده و به شما در پیمودن مسیر کمک نماید. بر اساس رشته شما، مشاور کنکور انسانی، مشاور کنکور تجربی، مشاور کنکور ریاضی، بهترین مشاور کنکور هنر، مشاور کنکور فنی حرفه ای و… وجود دارد تا در این امر مهم شما را یاری نماید. مجموعه ای از ویژگی های زیر را می توان برای یک مشاور خوب برشمرد:

  • علم مشاوره کنکور کاملا به روز بوده و از ارائه روش های قدیمی خودداری نماید.
  • توجه مشاوره کنکور تنها معطوف به درس نبوده و خلقیات و حالت روحی و روانی شما را در نظر داشته باشد.
  • در زمان های مناسب با برنامه ریزی های دقیق به گونه ای که موجب کم ترین اتلاف وقت شود به یاری شما بیاید.
  • پاسخگوی سوالات شما در سریع ترین زمان ممکن باشد.
  • روی حالات روانی و روحی شما کار کرده و سعی در بهبود نقاط ضعف شما داشته باشد.
  • افت و پیشرفت تحصیلی شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و آن را ریشه یابی نماید.
  • نقاط قوت شما را مورد توجه قرار داده و با ارائه راهکارهای مناسب، نقاط ضعف شما را بهبود بخشد.

ویژگی های بسیاری وجود دارد که می توان برای یک مشاور کنکور خوب برشمرد، اما موارد فوق بهترین و برجسته ترین آن ها هستند. بدیهی است که هرچه مشاور تعداد بیشتری از خصوصیات فوق را داشته باشد، مناسب تر است.

از پیمودن مسیرهای کهنه گمراه کننده بپرهیزید!

در برخی از سیستم های مشاوره ای روال کار بدین صورت است که از یک برنامه مشخص برای تمامی داوطلبان استفاده نموده و روحیات داوطلبان در نظر گرفته نمی شود. استفاده از این روش یکی از اموری است که می تواند به میزان قابل توجهی به شما ضربه زده و با مشاهده عدم پیشرفت و جا ماندن از رقابت موجود، چیزی جز سرخوردگی برای شما باقی نماند!

بنابراین پیشنهاد می کنیم استفاده از روش های کلاسیک را کنار گذاشته و به فکر مشاوره کنکوری باشید که وضعیت روحی شما را رصد می کند. به علاوه گرفتن مشاوره های روزانه و هفتگی و ارائه گزارشکار می تواند یکی از عواملی باشد که شما را بیش از پیش مشتاق به درس خواندن نموده و به وسیله آن عملکرد شما توسط خود و مشاور به راحتی سنجیده شود. بنابراین اگر در استفاده از روش های کلاسیک با شکست مواجه شده اید هیچ نگران نباشید! بهترین مشاوره کنکور دکتر معین الدین تا زمان برگزاری آزمون در کنار شماست.

روش کار مشاوره کنکور دکتر معین الدین

دکتر معین الدین برترین مشاوره کنکور است که بنای کار خود را بر روحیات داوطلبان گذاشته و در عین حال که به دروس آن ها توجه دارد، این دو را در کنار یکدیگر به پیش می برد. در ادامه روش کار موسسه آموتک را برای شما داوطلبان گرامی شرح می دهیم تا متوجه تفاوت های بنیادین آن با سایر روش ها شوید!

5 ویژگی مشاوره کنکور

ارائه مشاوره های منظم

مشاوره های کنکور ارائه شده به داوطلبان از زمان شروع دوره آغاز شده و تا زمان برگزاری کنکور ادامه خواهد داشت. این مشاوره بر مبنای شناخت و بررسی خصوصیات اخلاقی داوطلب بوده و بر اساس خلقیات وی برنامه های درسی و نظم درس خواندن به وی آموخته می شود.

به علاوه هر هفته در روزهای جمعه کلاس انگیزشی برای داوطلب برگزار می شود تا به کنترل سطح استرس و اضطراب وی کمک کرده و پاسخگوی سوالات او باشد. به علاوه امکان پرسیدن سوالات شما در هر زمان از شبانه روز از طریق واتساپ وجود دارد.

ارائه برنامه ریزی های دقیق

برنامه ریزی هایی که برای داوطلبان عزیز ارائه می شود ثابت نبوده و بر اساس روحیات و شرایط روانی هر داوطلب مطرح می شود. آزمون های برگزار شده برای داوطلبان طبق برنامه ریزی پیش رفته و امکان مقایسه عملکرد شما با سایر رقیبانتان وجود دارد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین یکی از راه حل هایی است که برای کنترل سطح استرس و کاهش اتلاف وقت شما در نظر گرفته است. با شرکت در آزمون های هفتگی میزان تسلط شما روی موضوع مشخص و نقاط ضعف شما نمایان می شود وه از آن طریق می توان برای بهبود آن ها تلاش نمود.

ضمانت بازگشت وجه پرداختی

پیش از شروع دوره شما می توانید یک جلسه مشاوره رایگان از موسسه آموتک دریافت نمایید. فقط کافی است که با شماره تماس درج شده تماس گرفته و وقت مشاوره با دکتر معین الدین را رزرو نمایید. به علاوه از زمان شروع دوره به مدت ۲ هفته وقت دارید تا در صورت ناراضی بودن ار شرایط مشاوره انصراف داده و تمامی وجه پرداختی خود را باز پس گیرید!

سخن پایانی

مشاوره کنکور خرم آباد یکی از افرادی است که می تواند موجب موفقیت شما در کنکور شده و راه را به شما نشان دهد. بهترین مشاوره کنکور کسی است که برای شما به عنوان یک راهنما عمل نموده و با تجربه، علم و تبحر خاص خود شما را در پیش برد اهدافتان یاری نماید.