زبان یکی از رشته‌های شناور کنکور سراسری است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته زبان شما باید با مشاوره کنکور زبان مشورت کنید.  اکنون برای شما سؤال می‌شود که به چه رشته‌هایی شناور گفته می‌شود؟ در واقع به رشته‌هایی که همه‌ گروه‌های آزمایشی کنکور در هر رشته اجازه شرکت در این رشته را خواهند داشت و می‌توان گفت آزمون زبان برای همه افراد آزاد است.

 شما برای شرکت در آزمون‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی باید پیش نیازهایی داشته باشید اما شرکت در آزمون هنر و زبان به هیچ پیش نیازی، احتیاج نیست. در این مقاله سعی کردیم تا به سؤالات شما درباره کنکور زبان پاسخ دهیم و به شما در پیدا کردن بهترین مشاور کنکور زبان کمک خواهیم کرد.

یک جلسه مشاوره رایگان کنکور زبان

دوس داری با شیوه کار مشاوره ما بیشتر آشنا بشی و اگه خواستی ثبت نام کنی؟ فقط کافیه نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتو وارد کنی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرن و کامل راهنماییت میکنن:)

⭐مشاور کنکور زبان تخصصی

در ابتدا شما باید با یک مشاوره کنکور مناسب مشورت کنید تا به سؤالات متداول شما پاسخ داده شود برخی از سوا لاتی که برای افراد در زمینه کنکور زبان پیش می‌آید عبارت‌اند از:

  • با چه کسانی قرار است رقابت کنم؟
  • رشد داوطلبان در چند سال اخیر چقدر بوده است؟
  • چه منابعی را باید برای قبولی در این رشته بخوانم؟
  • بودجه بندی کنکور چگونه است؟
  • چگونه باید برنامه ریزی کنم؟
  • اگر قرار است در دو رشته کنکور بدهم چگونه باید برنامه ریزی کنم؟
  • آینده این رشته چگونه است؟

یک مشاور خوب باید بتواند تمامی سؤالات بالا را برای شما جواب بدهد و حتی بتواند با توجه به نوع شخصیت شما، تشخیص دهد که آیا کنکور زبان برای شما مناسب است یا خیر! در نتیجه شما نباید در کاری که انجام می‌دهید عجله کنید بلکه باید با یک مشاور خوب صحبت کنید. در این مقاله به چند تا از سؤالات شما پاسخ می‌دهیم تا بتوانید از دانش ما و مشاوران ما مطمئن شوید.

در رشته زبان تخصصی با چه کسانی قرار است رقابت کنم؟

در جواب این سؤال باید به شما بگوییم فکر نکنید به دلیل تعداد کم داوطلبان کنکور زبان، قبولی در این رشته بسیار آسان است، خیر اصلاً این‌گونه نیست. دانشگاه‌ها ظرفیت کمی را برای زبان در نظر گرفته و مطمئن باشید افرادی که در این رشته به رقابت با شما همراه می‌شوند به شدن آماده و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

 این رشته به دلیل فرعی و شناور بودن همیشه انتخاب دوم افراد بوده است و افراد زیادی در کنار کنکور ریاضی یا تجربی به کنکور زبان نیز می‌پردازند و هدف اصلی آن‌ها نیست. این رشته به عنوان یک تیر در تاریکی نیز شناخته  می‌شود. خیلی از افرادی که در این رشته به رقابت می‌پردازند در موسسه‌های کانون یا دوره‌های آموزشی را پشت سر گذاشتند اما به یک نکته باید توجه کردن این دلیل بر قبولی و برتری آن‌ها نمی‌شود.

رشد تعداد داوطلبان کنکور در سالیان اخیر چقدر بوده است؟

در جواب این سؤال باید گفت به دلیل آینده بی‌نظیر کاری این رشته هر ساله تعداد داوطلبان به صورت صعودی تغییر می‌کند و داوطلبان زیادی به سمت رشته زبان هجوم می‌آورند البته بیشتر آن‌ها به صورت نخودی و الکی وارد این رشته شده‌اند اما شما نباید ریسک کنید در نتیجه باید تمامی آن‌ها را به صورت رقبا ببینید.

در سالیان اخیر فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای افراد مسلط به زبان خارجه فراهم شده و به همین دلیل هر ساله افراد برای یادگیری این زبان بین‌المللی به کانون و آموزشگاه‌های مختلف ورود می‌کنند تا بتوانند در کنکور زبان نیز شرکت کنند.

یک جلسه مشاوره رایگان کنکور زبان

دوس داری با شیوه کار مشاوره ما بیشتر آشنا بشی و اگه خواستی ثبت نام کنی؟ فقط کافیه نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتو وارد کنی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرن و کامل راهنماییت میکنن:)

⭐برنامه ریزی کنکور زبان تخصصی

این نکته را فراموش نکنید که اگر می‌خواهید در کنار کنکور رشته‌های تجربی و ریاضی، کنکور زبان هم بدهید کارتان سخت‌تر شده و باید یک برنامه ریزی مناسب انجام دهید البته این را در نظر بگیرید که زبان انگلیسی در رشته‌های دیگر برای شما امتیاز آور است.

شما برای کنکور زبان تخصصی باید با روش‌های مختلف خواندن و برنامه ریزی آشنا شوید در اینجا شما وقت آزمون و خطا ندارید و نیاز به فردی با تجربه دارید تا تجربه سالیان کنکور خود را در اختیار شما قرار دهد. شما کلاً 3 الی 4 سال وقت دارید و اگر بخواهید روش‌های مختلف را دنبال کنید مطمئن باشید در آینده نمی‌توانید کنکور خوبی را پشت سر بگذارید.

 یک مشاور خوب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با برنامه ریزی به تمامی کارها و تفریحات خود برسید، خیلی از افراد گمان می‌کنند نیازی به کنکور زبان نیازی به برنامه ریزی خاصی ندارند و فقط آموزشگاه به آن‌ها کمک می‌کند در صورتی که فراموش نکنید آزمون کنکور به آزمون‌های خارجی متفاوت است.

⭐مشاوره کنکور زبان به صورت آنلاین و تلفنی

شما در هر جایی که هستید می‌توانید با ورود به سایت آموتک و زدن یک دکمه از بهترین مشاوره‌ها بهره‌مند شوید. اکثر افراد به هر دلیلی شرایط مشاوره حضوری را ندارد ولی می‌تواند به صورت مجازی و تلفنی به مشاوره بپردازد. خیلی از موسسه‌ها برای مشاوره یک الی دو جلسه مشاوره رایگان کنکور زبان برای فرد می‌گذارند تا شما بتوانید با مشاوره ارتباط بر قرار کرده و در صورت نیاز از او کمک بگیرید.

مشاوره برای کنکور منحصرا زبان کار آسان‌تری نسبت به مشاوره برای کنکور رشته‌های مختلف می‌باشد. شما اگر می‌خواهید فقط در رشته زبان در کنکور به رقابت بپردازید در اصل خیلی از مشاوره‌ها این کار را قبول نمی‌کنند که در کنار رشته تجربی و ریاضی به رشته زبان نیز بپردازند پس شما به مشاوره مخصوص زبان نیاز دارید تا راه را رفته باشد و بتواند تجربه خویش را در اختیار شما قرار دهد.

یک جلسه مشاوره رایگان کنکور زبان

دوس داری با شیوه کار مشاوره ما بیشتر آشنا بشی و اگه خواستی ثبت نام کنی؟ فقط کافیه نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتو وارد کنی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرن و کامل راهنماییت میکنن:)

کلام آخر

همان‌طور که گفته شد رشته زبان یک رشته شناور و فرعی است و شما برای موفق شدن در این رشته باید با یک مشاور کنکور زبان مشورت کنید تا بتوانید برای آینده و کنکور برنامه ریزی کند، خیلی از افراد هدف دقیق خود را نمی‌شناسند و پیدا نکردند برای همین در تلاش هستند تا در رشته‌ای پیروز میدان شود.

این کار به شدت اشتباه است و شما باید قبل از هر کاری، هدف خود را پیدا کرده و در رسیدن به او تلاش کنید در نتیجه سایت آموتک به صورت مجازی و تلفنی می‌تواند به شما در رسیدن به هدف و قبولی در رشته زبان خارجه کمک خواهد کرد، کافی است تا یک دکمه را کلیک کرده و ثبت نام کنید تا با بهترین مشاوره‌های آموتک ارتباط برقرار کنید.