بی شک یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین مراحل زندگی تحصیلی دانش آموزان، مرحله عبور از آزمون سراسری کنکور است. امروزه افراد زیادی وجود دارند که بدون هیچ سابقه درخشان و یا تخصصی، ادعای مشاور کنکور بودن داشته و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب نمایند. این افراد بدون تخصص خاصی اقدام به ارائه مشاوره های بی ثمر نموده و تنها موجب اتلاف وقت و هزینه داوطلبان می شوند. به علاوه مشاوره های آنان علمی نبوده و با استفاده از آن ها راه به جایی برده نخواهد شد.

اکنون چاره چیست؟ چگونه بهترین مشاوره کنکور ساری را بشناسیم؟ ما در این مقاله با ذکر روش و خدمات ارائه شده توسط مشاوره کنکور، به شما به طور تضمینی ثابت می کنیم که بهترین مشاوره کنکور ساری، دکتر معین الدین می باشد. کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید تا از روش ارائه مشاوره ایشان مطلع شوید!

بهترین مشاوره کنکور کیست؟

مهم نیست که شما در دوران مدرسه دروس خود را با چه نمراتی گذرانده و یا رنج معدل شما در چه محدوده ای می باشد! قطعا می توانید با بهره گیری از استعداد و قابلیت های خاص خود به آن چه که می خواهید دست پیدا کنید. کافی است که این استعداد درونی خود را شناخته و آن را تقویت سازید.

متاسفانه سیستم ارائه مشاوره کنکور در گذشته به نحوی طراحی شده که استعداد دانش آموزان نادیده گرفته شده و به یک برنامه خاص و مشخص برای هر دانش آموز اکتفا شده است. این سیستم نه تنها موجب پیشرفت داوطلب نشده، بلکه با عدم موفقیت دانش آموز، موجب سرخوردگی و افسردگی وی می‌گردد. بنابراین بهترین مشاوره کنکور شخصی است که بتواند استعدادها و قابلیت های دانش آموز را شناسایی و بر حسب آن ها برنامه ریزی های درسی را تنظیم نماید.

بهترین روش های مشاوره کدام اند؟

مسیرهای کهنه به مقصدهای جدید نخواهند رسید! اگر با مشاوره گرفتن از مشاوره های کنکور به نتیجه دلخواه دست نیافته اید، تصور نکنید که اشکال از استعداد شماست! لازم است بدانید که همگان قابلیت موفقیت و رسیدن به هدف خود را دارند. اما روش رسیدن به هدف ممکن است به اشتباه انتخاب شده باشد.

بهترین روش مشاوره آن است که با تکیه بر روحیات و قابلیت های شخصی افراد تنظیم شده و خلقیات آن ها در برنامه ریزی انجام شده محترم شمرده شود. روش مشاوره ثابت نمی تواند تاثیر یکسانی روی تمامی افراد که دارای روحیات مختلفی هستند بگذارد. بنابراین برنامه ریزی شخصی که خاص داوطلب باشد، بهترین روش برای انجام مشاوره می باشد.

خدمات مشاوره ای آموتک

آموتک یکی از موسسه های فعال در زمینه ارائه مشاوره و خدمات کنکوری است.‌ این موسسه متشکل از تیمی متخصص است که تحصیلات آکادمیک خود را با برترین رتبه ها در بهترین دانشگاه ها کسب نموده اند. با شرکت در دوره مشاوره کنکور آموتک از خدمات زیر بهره مند می شوید:

  • ارائه مشاوره های کاملا کاربردی از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری کنکور
  • بررسی برنامه روزانه از طریق گزارشکارهای ارسالی داوطلب
  • برگزاری جلسات هفتگی و کارگاه های انگیزشی در روز جمعه
  • ارسال گزارشکار تفضیلی به صورت هفتگی و ماهیانه
  • رفع اشکال دروس در تمامی ساعات شبانه روز
  • بیدار و فعال نمودن انگیزه
  • رساندن دانش آموزان به انگیزش پایدار
  • سوق دادن دانش آموز به سمت هدف و تلاش نمودن برای رسیدن به آن
  • بررسی ذهنیت و انگیزه داوطلب
  • آموزش تکنیک های مختلف از جمله تست زنی، تندخوانی، خلاصه برداری، مدیریت استرس، مدیریت زمان و …
  • راهنمایی نمودن دانش آموزش از طریق خصوصیات خلقی و اخلاقی وی
  • تقویت پایبندی به اهداف
  • ارائه برنامه کاملا شخصی منطبق بر روحیات دانش آموز
  • برگزاری آزمون آنلاین
  • ارتباط با والدین جهت بهبود شرایط محیطی
  • گارانتی بازگشت وجه
  • و…
5 ویژگی مشاوره کنکور

موسسه آموتک پذیرنده چه رشته های تحصیلی است؟

در آموتک با محدودیت نوع رشته مواجه نبوده و برای تمامی رشته ها مشاوره های کنکور تخصصی وجود دارد. فرقی نمی کند که در کدام رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستید و یا قصد شرکت در آزمون کنکور چه رشته ای دارید، آموتک در کنار شماست. خدمات آموتک به صورت مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی، بهترین مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور زبان و… قابل دریافت می باشد.

هزینه مشاوره کنکور ساری چقدر است؟

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان پس از یافتن بهترین مشاوره کنکور ساری این است که هزینه آن چقدر است. به علت آن که دانش آموزان در دوره های متعددی جهت آمادگی در کنکور شرکت نموده و از بابت مدیریت هزینه ها نگران می باشند، هزینه مشاوره کنکور برای آنان اهمیت ویژه ای دارد.

بیان یک مبلغ ثابت در خصوص هزینه مشاوره کنکور امری غیر حرفه ای می باشد؛ زیرا که هزینه مشاوره ه عوامل متعددی بستگی داشته و تنها با تکیه بر ارائه مشاوره یک رشته خاص نمی توان هزینه را اعلام نمود.

از جمله عواملی که در میزان هزینه مشاوره کنکور تاثیرگذارند می توان به مواردی از جمله زمان ثبت نام و زمانی که مشاور در کنار شماست، رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی مشاور، خدمات ارائه شده برای مشاوره و… اشاره نمود.

برای اطلاع از هزینه مشاوره کنکور می توانید با موسسه آموتک تماس حاصل نمایید تا با در نظر گرفتن عوامل فوق، هزینه مشاوره را به شما اعلام نمایند.

آیا آموتک مخصوص داوطلبان کنکور است؟

ممکن است شما در انتخاب رشته دچار تردید شده و قصد دارید یک مشاوره تحصیلی شما را راهنمایی نماید و یا ممکن است رشته تحصیلی شما با رشته ای قصد دارید در کنکور آن شرکت نمایید متفاوت باشد. اگر عضو این دسته از دانش آموزان می باشید، نگران نباشید! دکتر معین الدین به شما کمک خواهد کرد تا نکات مهم در انتخاب رشته را به شما تذکر دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مشاوره کنکور ساری، روش تای ارائه مشاوره و خدمات ارائه شده توسط دکتر معین الدین، هزینه شرکت در دوره های مشاوره کنکور و… پرداختیم. اکنون که به درک صحیحی از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور رسیده اید، می توانید تصمیم گرفته و مشاوره کنکور خود را انتخاب نمایید. به علاوه برای گرفتن پاسخ سوالات خود می توانید با موسسه آموتک تماس برقرار نموده و یک جلسه مشاوره رایگان از دکتر معین الدین هدیه بگیرید!