پیش از آنکه در رابطه با مشاوره کنکور شهرکرد و موارد مربوط به آن صحبت کنیم اجازه دهید قدری به آینده بنگریم. قطعاً هدف شما عزیزان از شرکت در آزمون سراسری کنکور یک موقعیت شغلی و اجتماعی خوب می‌باشد که به تبع آن موقعیت مالی خوب، زندگی و ازدواج موفق، موقعیت و درجات علمی بالا و موارد دیگر اینچنینی می‌باشد و بسیار قابل تقدیر است که شما دانش‌آموزان و داوطلبان عزیز قصد دارید تا از طریق درس خواندن و شرکت در آزمون سراسری به اهداف و آینده رویای خود دست یابید اما جدا از همه این‌ها فکر می‌کنید که چند نفر در آزمون سراسری موفق می‌شوند؟ چند نفر می‌توانند به دانشگاه‌های معتبر راه یابند و اصلاً چرا با وجود اینکه همه درس می‌خوانند تنها تعداد اندکی از افراد در آزمون سراسری موفق می‌شوند؟ اگر قصد دارید تا متوجه شوید علاوه بر درس خواندن چه مواردی باید رعایت شود تا یک فرد بتواند نتیجه مطلوب را از شرکت در آزمون سراسری بگیرد تا انتهای این مقاله از مجموعه آموتک با ما همراه باشید.

مشاوره کنکور و اهمیت آن

همانطور که پیشتر گفته شد از تمام افرادی که با آمادگی کامل و میزان ساعت مطالعه بالا در آزمون‌های سراسری شرکت می‌کنند تنها عده‌ای اندک به نتیجه دلخواه می‌رسند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تنها راه موفقیت در آزمون سراسری کنکور درس خواندن نیست!

سربازان یک ارتش چقدر هم که مجهز و آموزش دیده باشند باز هم اگر رهبری نداشته باشند نتیجه جنگ بر علیه آن‌ها خواهد بود. در رابطه با کنکور نیز به همین شکل است! در واقع تمام اطلاعاتی که شما در قالب درس خواندن دریافت می‌کنید تجهیزات شما برای میدان جنگ آزمون کنکور است و اگر راهنما و رهبری باتجربه و متخصص منابع شما را کنترل نکند طبیعتاً نمی‌توانید از آن اطلاعات و منابع به درستی استفاده کنید. هدف مجموعه آموتک برای ارائه خدمات مشاوره کنکور شهرکرد نیز دقیقاً پر کردن همین شکاف در میان داوطلبین آزمون سراسری است. اما سؤال دیگری که پیش می‌آید این است که اصلاً چرا مجموعه آموتک می‌تواند به عنوان بهترین مشاور کنکور شهرکرد این خدمات را به ما ارائه دهد؟ این سؤالی است که در ادامه پاسخ آن را آورده‌ایم.

مشاوره متخصص

تخصص یک مشاور در هر زمینه‌ای به تنهایی کافی نیست و نیازمند تجربه نیز می‌باشد. این دو در کنار یکدیگر به عنوان مکملی مناسب می‌توانند مشاور را به فردی دانا بر زمینه‌های کاری خود تبدیل کنند.

دکتر محمد معین الدین ارائه‌دهنده خدمات مشاوره کنکور شهرکرد و سایر استان‌ها در مجموعه آموتک یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار هستند چرا که‌ایشان خودشان دانش آموخته در مدارس سطح بالای تیزهوشان بوده و همینطور فارغ التحصیل رشته  MBA  از دانشگاه تهران می‌باشند و این موضوع نمایانگر این است که خودشان به فضای درس خواندن و آزمون‌ها آشنا بوده و توانسته‌اند به درستی در آن‌ها موفق شوند. جدا از تجربیات شخصی دکتر معین الدین باید خاطر نشان کرد که‌ایشان سابقه ارائه مشاوره به عنوان مشاور ارشد مجموعه‌هایی همچون مؤسسه رسای دانش آفبا، ارائه مشاوره به عنوان مشاور اسبق کانون فرهنگی آموزشی قلم چی، فعالیت در انواع شبکه‌های رادیویی به عنوان مشاور تحصیلی و بسیاری موارد دیگر که در این مقاله نمی‌گنجد و خود مقاله‌ای جداگانه طلب می‌کنند را دارند.

اما با وجود همه این موارد چیزی که دکتر محمد معین الدین را به عنوان بهترین مشاوره کنکور شهرکرد متمایز می‌کند این است که‌ایشان مبتکر استفاده از ابزار کوچینگ که نوین‌ترین روش ارائه مشاوره به صورت کاملاً شخصی‌سازی شده و دقیق می‌باشد هستند و بهتر از هر کس دیگری می‌توانند از این ابزار برای کمک به داوطلبین مشتاق در زمینه‌های زیر استفاده کنند:

  • مشاوره کنکور تجربی شهرکرد
  • مشاوره کنکور انسانی شهرکرد
  • مشاوره کنکور ریاضی شهرکرد
  • مشاوره کنکور هنر در شهر کرد
  • مشاوره کنکور زبان در شهر کرد

همراه شما در مسیر

هر دانش‌آموز طبیعتاً دارای نقاط قوت و ضعف می‌باشد و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها که باید به آن توجه شود شناسایی و رفع ضعف‌های دانش‌آموز می‌باشد اما انسان‌ها طبق خصلت خاصی که دارند نمی‌توانند به خوبی نقاط ضعف خود را دیده و تشخیص دهند بنابراین حتماً نیاز است فعالیت‌های دانش‌آموزان توسط فردی خارج از دایره مطالعات و فعالیت‌های خود دانش‌آموز به صورت مرتب بررسی شود و این موضوع یکی از مهمترین بخش‌های خدمات مشاوره کنکور شهرکرد مجموعه ما می‌باشد.

دکتر محمد معین الدین به عنوان دوست و مشاور شما در این مسیر قدم به قدم همراه دانش آموز خواهد بود و در راستای موفقیت هر چه بیشتر شما به صورت شبانه و هفتگی از شما گزارش کار فعالیت‌های آن بازی زمانی‌تان را طلب می‌کند همچنین می‌بایست که به صورت هفتگی و ماهانه در کارگاه‌های انگیزشی شرکت کرده و در انتها گزارش فعالیت‌ها و کار هایتان را به همراه وضعیت پیشرفت شما در اختیارتان قرار خواهد داد اما لازم به ذکر است که سؤالات و مشکلات شما تابع این نظام هفتگی نبوده و هر گاه سؤالی برایتان پیش آمد می‌توانید همان لحظه پرسیده و جواب آن را دریافت کنید.

تقویت و مدیریت ذهن دانش آموز

اکثـر افراد بر این باورند که موفقیت در کنکور تنها وابسته به درس خواندن و تبحر در تست زنی است اما باید گفت که موارد جانبی بسیاری که همگی مربوط به ذهن دانش‌آموز می‌شوند تأثیر بسیار بالایی در موفقیت در آزمون سراسری دارند که از جمله این موارد می‌توان به مدیریت استرس، کنترل و تقویت ذهن، ایجاد انگیزه پایدار و سایر موارد این چنینی اشاره کرد همینطور مهارت‌های جانبی مانند مهارت تندخوانی و مدیریت زمان می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

به واسطه سال‌ها تجربه ما در این زمینه اهمیت کنترل و مدیریت ذهن دانش‌آموز أبداً بر ما پوشیده نیست بنابراین در خدمات مشاوره کنکور شهرکرد مجموعه آموتک بسیار بر روی این موضوع پافشاری داریم.

برنامه ریزی اختصاصی

برنامه‌ریزی انواع مختلفی دارد و از طریق منابع مختلف می‌توانید به برنامه‌ریزی‌های مختلف و حتی رایگان دسترسی داشته باشید اما موضوعی که در این میان مطرح است این است که برنامه‌ریزی کلی نتیجه مناسبی ندارد بلکه برنامه‌ریزی باید به صورت اختصاصی و برای شخص دانش‌آموز بسته به شرایطش باشد از همین رو در خدمات مشاوره کنکور شهرکرد مجموعه ما تحت فرایندی نوین با نام منتورینگ، فردی به نام منتور تمام شرایط دانش‌آموز را بررسی کرده و بر اساس آن برنامه اختصاصی به دانش‌آموز ارائه می‌کند به عبارت دیگر اگر دو فرد به یک منتور مراجعه کنند به هیچ وجه امکان ندارد که برنامه مشابه بگیرند که چنین برنامه‌ای می‌تواند بسیار کارساز باشد.

5 ویژگی مشاوره کنکور

آزمون های آزمایشی

بسیار خوب است که دانش‌آموز بتواند پس از طی کردن یکسری مراحل و درس‌خواندن‌های مداوم خودش را محک بزند از همین رو در تمام مجموعه‌های ارائه دهنده مشاوره کنکور آزمون‌های آزمایشی پیشنهاد می‌شوند و در کارساز بودن آن نیز شکی نیست اما خدمات مشاوره کنکور شهرکرد مجموعه آموتک این خدمات رایج را نیز به صورتی کاملاً خاص و متفاوت ارائه می‌دهد به این صورت که دانش‌آموز علاوه بر شرکت در آزمون‌های خود مجموعه می‌بایست که در یکی از آزمون‌های گزینه دو، قلم چی و یا گاج شرکت کند و در انتها جایگاه دانش‌آموز برای ایجاد انگیزه برای رقابت سالم در میان جدول نتایج مشخص می‌شود.

کارگاه آموزشی برای والدین

نقش والدین در موفقیت دانش‌آموز در کنکور اگر بیشتر از دانش‌آموز و مشاور نباشد کمتر از آن هم نیست. بنا به همین موضوع وبینار‌های روانشناسی آنلاین و آموزش‌هایی در داخل کانال والدین VIP تدارک دیده شده که می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد.

جمع بندی

دکتر محمد معین الدین معتقد هستند که هر طور که شده باید جهان را به جای بهتری تبدیل کرد. از همین رو‌ ایشان با انتشار دانش و مهارتشان علاوه بر اینکه به افراد برای رسیدن به اهدافشان کمک می‌کنند سعی در این دارند که به نوبه خود این وظیفه را انجام دهند اما هدف دکتر معین الدین تنها رساندن دانش‌آموزان به موفقیت در آزمون سراسری نیست بلکه ‌ایشان قصد دارند تا شاگردانشان دانشی جدید بیاموزند. در انتها لازم به ذکر است که خدمات مشاوره کنکور شهرکرد مجموعه آموتک به همراه تمام خدمات مشاوره تحصیلی دیگر این مجموعه دارای تضمین بازگشت وجه بوده و شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت از حاصل شدن نتیجه مطلوب از خدمات ما استفاده کنید.