هر ساله آمار داوطلبان کنکور توسط سازمان سنجش منتشر می شود. طبق تحقیقات به عمل آمده بیشتر جمعیت داوطلبان کنکور مربوط به رشته تجربی بوده و می ‌توان علت آن را بازار کار خوب و جذابیت رشته پزشکی دانست.

قبولی در رشته تجربی به این سادگی ها نبوده و با توجه به این که علم پزشکی نقش بسزایی توی تامین سلامت افراد جامعه داره، دشواری و فراز و نشیب های بسیاری توی مسیر قبولی رشته پزشکی قرار گرفته. این مسائل باعث شده تا نیاز به مشاوره کنکور پزشکی بیش از پیش احساس شده و اهمیت آن افزایش پیدا کنه.

بهترین مشاور کنکور پزشکی، چراغ راه داوطلبان!

توی زمانی که تعداد مشاورهای تحصیلی و موسسات آموزشی که در زمینه ارائه مشاوره مشغول به فعالیت هستن افزایش یافته، پیدا کردن بهترین مشاور کنکور کاری سخت به نظر می رسه. پس حالا ما چطوری بهترین مشاوره کنکور پزشکی رو پیدا کنیم؟

فیلتر اولیه برای انتخاب بهترین مشاوره کنکور پزشکی اینه که شخص مشاور خودش تحصیل کرده رشته پزشکی بوده و یا گام توی مسیری گذاشته باشه که شما قصد دارین اونو آغاز کنین. تنها در این صورته که شخص مشاور به خوبی از پس ارائه مشاوره های کاربردی برمیاد.

روش های ارائه مشاوره کنکور پزشکی، روش هایی سرنوشت ساز!

روش پیمودن مسیر نقش مهمی در موفقیت شما داشته و اهمیت بسیار زیادی داره که روش مورد استفاده شما چی بوده و از چه مسیری برای رسیدن به هدف هاتون استفاده می کنین. دسته بندی های مختلفی برای روش های ارائه مشاوره کنکور پزشکی وجود داره.

یکی از دسته بندی های رایج، روش ارائه مشاوره کنکور پزشکی به صورت حضوری و ارائه مشاوره کنکور پزشکی به صورت مجازیه. توی دسته بندی دیگه روش های ارائه مشاوره کنکور پزشکی به دو دسته کلاسیک و نوین تقسیم بندی می شن.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و نیاز داوطلبان سراسر کشور به دسترسی به بهترین مشاوره کنکور پزشکی عموماً اکثر مشاوره های کنکور پزشکی از طریق مجازی انجام می شه.

بهترین روش ارائه مشاوره کنکور پزشکی

توی دنیایی که همه از روش های رایج و کم بازده استفاده می کنن، استفاده از روش های نوین و پر بازده از اهمیت بسیار زیادی برخورداره. ارائه مشاوره های کنکور با توجه به خلقیات شخصی و روحیات فردی داوطلب اهمیت زیادی داشته و از جمله روش هاییه که توی کشورهای پیشرفته جهان ازش استفاده می کنن.

این روش ارائه مشاوره دارای خدمات گوناگونی از جمله برنامه ریزی شخصی، منتورینگ، کوچینگ، آزمون ها آنلاین و کارگاه های ویژه والدینه که توسط موسسه آموتک برگزار می شه. به علاوه این دوره دارای خدماتی مثل گرفتن گزارشکار شبانه بوده و ارسال گزارش عملکردی شما برای والدین به طور منظم انجام میشه. اردوی مطالعاتی دی و پانسیون آنلاین نوروز و…. از خدمات دیگه‌ایه که آموتک به داوطلباش ارائه می ده.

مشاوره کنکوری رو انتخاب کنین که ارائه مشاوره کنکور پزشکی تخصصش باشه!

افراد بسیاری وجود دارن که در زمینه ارائه مشاوره کنکور در انواع رشته ‌های تحصیلی مشغول به فعالیت هستن. ارائه مشاوره کنکور تجربی برای داوطلبانی که قصد اخذ پذیرش در رشته پزشکی را دارند ضروری به نظر می رسه.

بنابراین با توجه به نقشی که مشاوره کنکور در موفقیت شما داره پیشنهاد می کنیم که حتما از افراد متخصص در این زمینه که خود در رشته پزشکی مشغول به تحصیل بوده و یا به صورت تخصصی در زمینه ارائه مشاوره کنکور پزشکی مشغول به فعالیت هستند بهره مند بشین. دکتر معین الدین برترین مشاور کنکور پزشکی هستن که از روش های نوین جهانی که در بندهای قبلی ذکر شد استفاده می کنن. برای گرفتن مشاوره همین الان به شماره 09108087792 پیامک ارسال کنین.

5 ویژگی مشاوره کنکور

زمان طلایی شرکت در مشاوره کنکور پزشکی

آزمون کنکور جایی برای آزمون و خطا نداشته و با توجه به این که این آزمون در هر سال تنها یک بار برگزار میشه، لازمه که برنامه ریزی های لازم برای این آزمون را انجام داده و در مناسب ترین زمان در جلسات مشاور کنکور پزشکی شرکت کنین.

عموم منابع آزمون کنکور، کتب پایه‌ های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده به داوطلبان رشته تجربی پیشنهاد میشه که برای اخذ مشاوره کنکور پزشکی از همان سال های اولیه دبیرستان اقدام کنین. اما چنان چه در این زمان برای اخذ مشاوره اقدام نکرده‌اید نگران نباشید!

افراد متخصصی وجود دارند که در دوره‌های مشاوره آن ها اهمیتی ندارد که چه زمانی در دوره خدمات مشاوره کنکور پزشکی شرکت کرده‌اید. دوره مشاوره دکتر معین الدین دارای این خصوصیات بوده و شما می توانید حتی پس از اتمام دوران تحصیل نیز در این دوره شرکت کنید. به علاوه دکتر معین الدین به شما ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایتتون از دوره رو میده.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی

یکی از سوالات اصلی عاشقان و سینه چاکان رشته پزشکی اینه که رتبه لازم برای قبولی پزشکی چنده؟! اطلاع از رتبه لازم برای قبولی پزشکی برای اون دسته از افرادی که برای فتح قله پزشکی توی رقابت با سایر داوطلبان هستن میتونن به ایجاد حس رقابت و رسوندن شما به اون کمک کنه.

ذکر کردن یه عدد ثابت برای تعیین کردن رتبه لازم برای قبولی پزشکی امری غیرحرفه‌ای بوده و با توجه به رقابتی که در بین داوطلبان وجود داره، رتبه مورد نظر در نظر گرفته میشه. رتبه هر داوطلب بر اساس درصد هایی که در آزمون کنکور به سوالات پاسخ میده تعیین شده و به طور نسبی با سایر رقبا سنجیده می شه.

به طور کلی قبول شدن توی رشته پزشکی به عوامل متعددی بستگی داشته که از جمله اونا میشه به دانشگاه محل تحصیل و رتبه سایر رقبا اشاره کرد. بنابراین نمی توان با قطعیت رتبه‌ای را اعلام کرد.

میانگین درصد های رتبه های زیر هزار کنکور تجربی ۱۴۰۰

داوطلبانی که رتبه های زیر هزار کنکور تجربی را کسب کرده اند دارای شانس بیشتری نسبت به سایر داوطلبان برای قبولی در رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی هستن. پیش از آن که نگاهی به میانگین درصدهای رتبه های زیر هزار کنکور تجربی بندازیم این نکته را یادآور شویم که درصد دروس عمومی همان قدر اهمیت داره که درصد دروس تخصصی دارای اهمیت هستن.

بسیاری از داوطلبان بر این باورند که دروس عمومی رو می تونن با تکیه بر دانش عمومی خود پاسخ بدن. حال آن که این تصور کاملاً غلط بوده و پاسخ دادن به سوالات دفترچه عمومی می ‌تونه شما رو چندین پله نسبت به سایر رقبا بالاتر ببره.

میانگین درصد های رتبه های زیر هزار کنکور تجربی به شرح زیر هستن:

  • درس ادبیات ۸۹ درصد
  • درس دین و زندگی ۸۴ درصد
  • درس عربی ۶۰ درصد
  • درس زبان انگلیسی ۷۶ درصد
  • درس ریاضی ۹۵ درصد
  • درس شیمی ۸۷ درصد
  • درس زیست ۹۴ درصد
  • درس فیزیک ۶۷ درصد

دقت کنین که میانگین های ذکر شده مربوط به آزمون کنکور تجربی سال ۱۴۰۰ بوده و ممکنه که در کنکور سالیان بعد این میانگین ها دچار تغییر بشن.

سخن پایانی

پیمودن مسیر موفقیت به تنهایی و بدون دریافت مشاوره کاری سخت بوده و به سختی می شه از پسش براومد. یکی از بهترین راهکارهایی که می‌ تونه برای شما مفید واقع شده و موجب تحقق رویاهای شما بشه، بهره گیری از مشاوره کنکور پزشکیه. در مقاله پیش رو میانگین درصد های پذیرفته شدگان رشته پزشکی رو براتون شرح دادیم. امیدواریم که شاهد موفقیت شما در این زمینه بوده و رسیدن شما به اهدافتان را شاهد باشیم.