چرا باید به دنبال بهترین مشاوره کنکور باشیم؟ اگر شما نیز عضو آن دسته از داوطلبانی باشید که قصد شرکت در کنکور را داشته و خواهان کسب رتبه های برتر هستند ولی در انتخاب بهترین مشاوره کنکور دچار تردید و سردرگمی شده اید، دیگر لارم نیست نگران باشید! کافی است تا پایان این مقاله با آموتک همراه باشید تا بهترین مشاوره کنکور کرمان را شناخته و با روش کار وی آشنا شوید.

بهترین مشاوره کنکور دارای چه ویژگی هایی است؟

انتخاب مشاور یکی از مهم ترین و حساس ترین اموری است که برای موفقیت در مسیر کنکور باید بدان توجه ویژه ای داشت. اگر شما نیز قصد دارید یکی از بهترین مشاوره های کنکور را تا زمان برگزاری آزمون کنکور کنار خود به عنوان راهنما داشته باشید، لازم است انتخاب مشاور را با دقت فراوانی انجام دهید. برای آن که بهترین مشاوره کنکور را انتخاب نمایید، لازم است ابتدا ویژگی های یک مشاوره کنکور خوب را بدانید.

ویژگی های بهترین مشاوره کنکور

یک مشاوره کنکور خوب در وهله اول خود باید مسیر موفقیت را طی نموده و مسیر دستیابی به موفقیت را به خوبی بشناسد. تنها در این صورت است که داوطلبان می توانند به مشاوره کنکور اعتماد نموده و پا جای پای وی گذاشت. از انتخاب و اعتماد به افرادی سابقه درخشانی در زمینه تحصیلی و شغلی نداشته و صرفا به علت کسب درآمد روی به مشاوره آورده است به جد بپرهیزید.

آشنایی و تسلط به منابع و ویرایش های جدید و مسلط بودن به تمامی اطلاعات از ویژگی های یک مشاوره کنکور خوب و به روز می باشد. در دنیایی که هر روزه منابع جدیدی به چاپ رسیده و روانه بازار می شود، یک مشاوره کنکور خوب باید این منابع را شناخته و منابع مفید از غیر مفید را تشخیص دهد.

مشاوره کنکور باید به درس های مختلف مسلط بوده و صرفا داشتن مدرک معتبر کافی نیست. در صورت داشتن تسلط به دروس است که می تواند نقاط ضعف و قوت داوطلبان را تشخیص دهد.

یک مشاوره کنکور خوب به برنامه ریزی کاملا مسلط بوده و در زمینه ارائه برنامه های دقیق و کاربردی دارای تجربه کافی باشد. به علاوه یک مشاور حرفه ای باید توانایی برنامه ریزی برای هر تیپ شخصیتی را داشته و بتواند برنامه ریزی را مطابق با روحیات داوطلب تنظیم نماید.

برنامه ارائه شده باید قابلیت انعطاف داشته و در صورت انجام نشدن بخشی از آن، قابلیت جبران آن در روزهای آتی وجود داشته باشد.

به دنبال راهنمایی باشید که راه را به شما نشان دهد نه آن که راه را دیکته کند!

در بندهای پیشین با ویژگی های بهترین مشاوره کنکور آشنا شدید. اما تمامی ویژگی های کافی نبوده و لازم است که مشاوره برای شما یک راهنما باشد که راه صحیح را به شما نشان می دهد، نه معلمی که شما را مستقیما به پاسخ برساند.

ممکن است با خود فک کنید که کار یک مشاور برنامه ریزی های دقیق است، اما این تصور صحیح نیست! مشاوره خوب آن است که در کنار شما بوده و به شما کمک کند تا شخصیت خود را به خوبی شناخته و به شما کمک نماید که مطابق با روحیات خود برنامه ریزی انجام دهید.

اگر به دنبال بهترین مشاوره کنکور هنر، انسانی، تجربی، ریاضی و… در کرمان هستید، بهتر است با دکتر معین الدین تماس حاصل نمایید.

5 ویژگی مشاوره کنکور

خدمات مشاوره ای دکتر معین الدین

دست از برنامه ریزی های بی هدف بردارید! وقت آن رسیده تا در طرح های مشاوره ای دکتر معین الدین شرکت نموده و راه جدیدی را بپیمایید! با شرکت در دوره مشاوره ای دکتر معین الدین، برنامه شما هر روز چک شده و گزارشکارهای روزانه شما باید سر وقت ارسال شوند!

خدمات مشاوره ای دکتر معین محدود به رشته خاصی نبوده و شامل موارد زیر می شود:

  • مشاوره کنکور انسانی
  • مشاوره کنکور تجربی
  • مشاوره کنکور ریاضی
  • مشاوره کنکور فنی حرفه ای
  • مشاوره کنکور هنر
  • مشاوره کنکور زبان

کوچینگ‌ تحصیلی

کوچینگ یکی از جدیدترین روش های مشورت و کمک گرفتن در دنیا است. در این روش براساس ویژگی و تیپ های شخصیتی داوطلبان به آن ها کمک شده و مشاوره ارائه می شود.  کوچینگ برنامه ای شخصی سازی شده بوده و همانند روش های قدیمی مشاوره محدود به قوانین خاصی نیست.

منتورینگ

منتورینگ مربی شما است که به طور اختصاصی تا زمان برگزاری کنکور کنار شما بوده و شما را راهنمایی می نماید. منتورینگ شخصی است که برنامه شما را سازماندهی کرده و طبق برنامه آزمون های شما را برگزار می کند.

آزمون آنلاین

آزمون های آنلاین جهت بررسی عملکرد شما و کشف نقاط ضعف و قوت شما طبق برنامه برگزار می شود. این آزمون یکی از معیارهایی است که توسط آن می توانید عملکرد خود را سنجیده و نقاط ضعف خود را بهبود بخشید. به علاوه می توانید نقاط قوت خود را شناخته و آن ها را تقویت سازید.

برنامه ریزی شخصی

برنامه هایی که برای هر داوطلب ارائه می شود بر اساس روحیات و ویژگی های اخلاقی وی بوده و برنامه هر شخصی با شخص دیگر متفاوت می باشد.

گارانتی بازگشت وجه

چنان چه پس از شرکت در دوره از خدمات ارائه شده مشاوره ای اعم از ویدئوها، جلسات کوچینگ، مشاوره فردی، جلسات منتورینگ، برنامه ریزی هفتگی، آزمون های آنلاین و… رضایت نداشته باشید، به مدت ۲ هفته پس از ثبت نام وقت دارید تا استعفا داده و تمامی وجه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید.

جمع بندی

یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کنکور یافتن یک مشاوره کنکور خوب است که با بهره گیری از روش های صحیح و اصولی داوطلب را در رسیدن به مقصد راهنمایی نماید. دکتر معین الدین با ارائه مشاوره های کاملا کاربردی و حرفه ای از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون کنکور در کنار شما خواهد بود و برنامه ریزی های شخصی شما را سازماندهی می ننماید

در این مقاله مجموعه ای از ویژگی های یک مشاوره کنکور خوب عنوان شده و سپس به شرح خدمات مشاوره ای ارائه شده توسط دکتر معین الدین پرداختیم. می توانید با اطلاعات لازم خود اقدام به سنجیدن نموده و یک جلسه مشاوره رایگان از دکتر معین الدین جهت برطرف نمودن سوالات خود هدیه بگیرید.