همه ما از ۷ سالگی به مدرسه وارد شده و دروس مختلفی رو پشت سر گذاشتیم که شاید هرگز توی زندگی به دردمون نخورده باشه. اما برای این که اون مرحله از تحصیلمون رو بگذرونیم باید اون دروس رو می خوندیم و ازش نمره قبولی می گرفتیم. اما چرا گرفتن نمره قبولی و پشت سر گذاشتن سال های تحصیلی با موفقیت برامون مهمه؟

بله، برامون مهم بود تا گام به گام و مرحله به مرحله پایه های تحصیلی رو با موفقیت پیموده و خودمونو برای یه آزمون سرنوشت ساز آماده کنیم. مهم نیست که شما توی دوره مدرسه با چه نمره ای دروستونو پاس کردین، ممکنه خیلی از اون دروسی که توش مشکل داشتین توی کنکور کاملا حذف شده باشه و یا به کارتون نیاد. مهم الانه که بلند شی و تلاشتو شروع کنی.

معدل و کارنامه توی زمان کنکور ممکنه به کارت نیاد، چیزی که توی این دوران مهمه، تلاش، تلاش و تلاشه! شاید توم توی دوران مدرسه همیشه با نمرات عالی و کارنامه خوب، پایه های تحصیلیو گذروندی، اما این کارنامه و نمره ها به کارت نمیان. برای جامعه رشته و محل تحصیلت مهمه. با قبولی توی رشته دانشگاهیه که سرنوشتت مشخص میشه!

می خوایم بهترین مرکز مشاوره کنکور که می تونین ازطریق اون بهترین مشاوره کنکور گرگان رو بشناسین بهتون معرفی کنیم. مرکز مشاوره کنکور آموتک پیشروترین دوره مشاوره کنکور در ایران به شمار رفته و از پنج بخش برای مشاوره استفاده می کنه. این بخش ها عبارتند از:

1. جلسات کوچینگ

جلسات کوچینگ به صورت هفتگی توسط دکتر معین الدین برگزار میشه. انتقال انگیزه و امید به شما دانش آموز گرامی طی یک مرحله اول و مهارت های کنکور مثل روش صحیح مطالعه هر درس، تکنیک های تست زنی، روش صحیح آزمون دادن، مدیریت زمان و… طی مرحله دوم بهتون آموزش داده می شه.

به علاوه مدل زندگی صحیح یک دانش آموز که می تونه زندگیشو روی روال بندازه و به موفقیتش توی کنکور منجر بشه، توسط دکتر معین الدین بهتون آموزش داده می شه. در مرحله سوم جلسات کوچینگ به صورت هفتگی به پرسش و پاسخ پرداخته شده به سوالات دانش آموزها پاسخ می دن.

2. منتورینگ

وقتی وارد مجموعه آموتک می شی، ازت یه تست روانشناختی گرفته می شه. بعد از این تست یه همراه برات انتخاب می شه که بهش منتور میگیم. منتور همراه تو کسیه که خودش آزمون داده و توی کنکور و آزمون اون به موفقیت رسیده و با گذروندن فیلترای موسسه آموزشی آموتک تونسته وارد مجموعه بشه و به عنوان منتور به تیم متخصص آموتک ملحق بشه.

منتور به طور مداوم تا زمان برگزاری کنکور کنار توه و ازت به صورت شبانه گزارشکار می گیره. سوالات خودتونو می تونین طی تموم طول روز از منتور بپرسین و لازم نیست تا جلسه پرسش و پاسخ هفتگی صبر کنی. جلسات فردی با منتور نیز به صورت هفتگی برگزار شده و طی جلسه رصد میشی و به سوالات و نگرانی هات جواب داده می شه. پس شما دو تا جلسه دارین در طول هفته که یکیش جلسه کوچینگ و دیگری جلسه منورینگه.

توی سیستم های مشاوره عامیه، هر دانش آموز تنها با یه شخص تحت عنوان مشاور در ارتباطه. اما توی موسسه آموتک دانش آموزان با یک منتور و یا کوچ همراه هستند.

3. برنامه ریزی فردی

هر دانش آموز بر اساس شخصیت و روحیات خودش برنامه خاص و منحصر به فردش رو دریافت می کنه. توی جلسات مشاوره دکتر معین الدین خبری از دیکته کردن یه روش برای همه دانش آموزان نیست. شما بر اساس روحیات خودتون برنامه منحصر به فرد خودتونو دریافت می کنین. برنامه ریزی شما دقیقا متناسب با روحیات شما، پیشینه، زمان بازدهیتون و… انجام می شه.

برنامه ریزی شما توسط منتور بهتون منتقل می شه و زمان دقیق فعالیت های شما مثل این که چه مدت زمانی تست بزنین، چه مدت زمانی درس بخونین و … بهتون می گه. بنابراین شما با یه برنامه دقیق و منحصر به فرد خودتون پیش میرین.

5 ویژگی مشاوره کنکور

4. آزمون های آنلاین

بر حسب برنامه ریزی که برای شما می شه و برنامه درسیتون مشخص می شه، ازتون آزمون آنلاین گرفته می شه. این آزمون آنلاین دقیقا منطبق بر برنامه درسی شماست. با اتمام هر فصل توسط منتور یه آزمون توی سایت برات برگزار می شه که در زمان مشخص تست های استاندارد رو باید جواب بدی. این تست ها مشابه سوالات کنکور بوده و کاملا استاندارد هستند.

پس از اتمام هر آزمون عملکرد شما توسط منتور سنجیده شده و بین فاصله آزمون ها منتور بهت کمک می کنه که خودتو قوی تر کنی.

5. کارگاه های ویژه والدین

برای این که والدین بتونن در سال پیش روی دانش آموز که بسیار سال سرنوشت سازی هست به فرزندشون کمک کنن، کارگاه های ویژه والدین برگزار شده و توی این کارگاه به والدین آموزش داده می شه که چطوری با دانش آموز همراه بشن.

شرایط ورود به مجموعه

  • مصاحبه تلفنی فردی جهت گزینش
  • پرسشنامه MBTI

ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

آموتک از یک تیم متخصص تشکیل شده که تمامی نیازهای دانش آموزان رو برطرف می کنه. این مجموعه به قدری به کار خودش اعتماد داره که به شما ضمانت بازگشت وجه به طور کامل در صورت عدم رضایت رو میده. اما حواستون باشه که تا دو هفته بعد از ثبت نام امکان انصراف وجود داره.

جمع بندی

آموتک از الان تا زمان برگزاری آزمون کنکور در کنار شما است تا به موفقیت شما کمک کنه. فرقی نمی کنه رشته ات چیه؛ این مجموعه دارای بهترین مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی و… است که به شما کمک می کند قابلیت های خود را شناخته و بر حسب آن ها و با برنامه ریزی های دقیق به هدفت برسی. اگه می خوای توی کنکور به هدف دلخواهت برسی و توی دانشگاه مورد علاقت پذیرش بشی، کافیه همین الان تلفن رو برداری و با مجموعه آموتک تماس بگیری!