بی شک تاکنون توصیه کمک گرفتن از مشاوره کنکور را از اطرافیان و افرادی که در کنکورهای سراسری موفق به کسب رتبه های برتر شده اند، شنیده اید! آیا می دانید چرا بهتر است از یک مشاوره خوب برای دورانی که در حال آماده سازی خود برای آزمون کنکور هستید کمک بگیرید؟

امروزه همه جا صحبت از ارزشمند بودن زمان و قدر دانستن آن است. اهمیت زمان، هنگامی بیشتر نمایان می شود که می دانید برای کنکور فرصت بسیار محدود می باشد. منظور از محدودیت زمان کنکور به دو بخش پیش از کنکور و زمان برگزاری کنکور می باشد. همان طور که می دانیم کنکور در سال یکبار برگزار شده و زمان برگزاری آن نیز بسیار محدود می باشد. بنابراین تمامی تلاش های یک ساله داوطلبان در عرض چند ساعت محک زده می شود.

به همین علت است که کسب مهارت آماده شدن برای کنکور در زمان پیش از برگزاری بسیار حائز اهمیت بوده و فرصت آزمون و خطا و تست نمودن روش های موجود را ندارید! حال این سوال ایجاد می شود پس چگونه یک مشاوره خوب پیدا کنیم؟ اصلا معیارهای یک مشاور خوب چیست؟ ما به این سوال شما پاسخ خواهیم داد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مشاوره کنکور یاسوج را به شما معرفی نماییم!

علت اهمیت حضور مشاوره کنکور خوب تا زمان برگزاری آزمون کنکور در کنار داوطلب

ممکن است شما اولین بار باشد که قصد شرکت در آزمون کنکور را داشته و نوپا باشید، اما افرادی هستند که با کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری به‌ موفقیت رسیده و تجربیات خود را در اختیار داوطلبانی که در اول راه هستند می گذارند.

به علاوه یک مشاوره کنکور خوب روشی تضمینی را جهت راهنمایی و مشاوره داوطلبان برنامه ریزی کرده و با یک برنامه دقیق داوطلب را تا زمان برگزاری کنکور راهنمایی و آماده می نماید.  بنابراین حضور یک مشاوره خوب و با تجربه در کنار داوطلب می تواند یک راه میانبری باشد که به وسیله آن سریع تر به مقصد و موفقیت برسد!

ویژگی های بهترین مشاوره کنکور

برای آن که مشاوره کنکور خوب پیدا کنید لازم است ابتدا تمامی معیار و ویژگی هایی که باعث می شود یک مشاوره کنکور، بهترین مشاوره کنکور شناخته شود را بدانید. این ویژگی ها به صورت مجموعه ای بودن و صرفه تکیه بر یک ویژگی و معیار نمی تواند شما را به درستی در انتخاب مشاوره کنکور راهنمایی نماید.

اولین و مهمترین ویژگی یک مشاوره کنکور خوب این است که خود دارای سابقه درخشانی در کنکور بوده و رتبه علمی بالایی داشته باشد. به علاوه سن مشاور بهتر است به گروه سنی داوطلب نزدیک باشد تا برقراری ارتباط آن ها موثرتر بوده و دغدغه های خاص سن داوطلب به خوبی توسط مشاور درک و حل شود.

برای مشاوره دادن به داوطلب لازم است که علم مشاور کاملا به روز بوده و از جدیدترین تکنیک ها که بالاترین تاثیرگذاری را دارند استفاده نمایند. روحیات داوطلب باید توسط مشاور در نظر گرفته شده و بر اساس ویژگی های اخلاقی آنان برنامه ریزی انجام شود.

برنامه ریزی های مشاور کاملا دقیق و منظم بوده و موجب کم ترین اتلاف وقت از داوطلب شود. به علاوه افت و پیشرفت تحصیلی باید کاملا رصد شده و برای هر کدام از آن ها برنامه های دقیقی در نظر گرفته شود.

بهترین مشاوره کنکور یاسوج کیست؟

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان اهل یاسوج، پیدا کردن بهترین مشاوره کنکور است. اگر شما نیز در این دسته جای دارید، دیگر لازم نیست نگران باشید! بهترین مشاوره کنکور، دکتر معین الدین در کنار شماست و تا زمان برگزاری کنکور به شما مشاوره های کاربردی ارائه می دهند.

دکتر معین الدین با سابقه درخشان خود از جدیدترین متدهای روز استفاده نموده و شما را از استفاده روش های قدیمی که نتیجه ای جز سرکوب روحیات متفاوت داوطلبان نداشت معاف می‌نماید. بازدهی این روش کاملا به اثبات رسیده و به علت برنامه خاصی که به هر داوطلب ارائه می شود، دارای کارایی بسیار بالایی است. در ادامه خلاصه ای از روش مشاوره دکتر معین الدین را برای شما شرح می دهیم تا با نحوه کار وی آشنا شوید.

5 ویژگی مشاوره کنکور

روش کار دکتر معین الدین در ارائه مشاوره

مشاوره های کنکور دکتر معین الدین از بدو ثبت نام شما آغاز شده و تا زمان برگزاری کنکور ادامه خواهد داشت. یکی از بخش های مهم و جدید که در روش های سایر مشاورین استفاده نمی شود توسط این استاد به کار گرفته شده و بدین صورت است که شما به صورت روزانه گزارشکار خود را ارسال می نمایید! بدین صورت عملکرد شما سنجیده شده و مانع از افت شما می گردد.

برنامه ریزی هایی که برای داوطلبان در نظر گرفته می شود بر اساس خلقیات و ویژگی های اخلاقی آن ها بوده و هر شخصی برنامه ای جدا از سایرین خواهد داشت. برنامه ارائه شده هیچ تداخلی با سایر موسسات کنکور نداشته و می توانید به دلخواه در آزمون های قلمچی و… شرکت نمایید.

کلاس های انگیزشی داوطلبان هر هفته برگزار شده و سوالات داوطلب پاسخ داده می شود. در طول هفته ممکن است سوالاتی برا شما ایجاد شود، در این زمان نیز لازم نیست سوال خود را تا زمان برگزاری جلسه نگه دارید! کافی است سوال خود را از واتساپ ارسال نموده و پاسخ آن را دریافت نمایید.

آزمون های داوطلبان طبق برنامه برگزار و نتایج آن سریعا مورد تحلیل قرار می گیرد. آزمون ها بر اساس برنامه ریزی های دقیق بوده و بر اساس آزمون های برگزار شده نقاط قوت و ضعف داوطلب نمایان می شود.

تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف از برنامه هایی است که دکتر معین الدین ارائه می نمایند. خدمات ارائه شده توسط دکتر معین الدین شامل: مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی، بهترین مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور فنی حرفه ای، مشاوره کنکور زبان و… می باشد.

ضمانت کار دکتر معین الدین به صورت بازگشت وجه در صورت پشیمان شدن از شرکت در دوره می باشد. بدین صورت که اگر تا دو هفته پس از شرکت در دوره قصد انصراف داشته باشید، وجه شما به صورت کامل بازگشت داده می شود.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی ویژگی های بهترین مشاوره  کنکور پرداخته و روش های ارائه مشاوره دکتر معین الدین را برای شما عزیزان شرح دادیم. چنان چه مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، می توانید یک جلسه مشاوره کاملا رایگان از دکتر معین الدین هدیه بگیرید!