چرا بهتره توی سال کنکور از یک مشاور خوب کمک بگیری ؟
دیگه همه خوب میدونیم که توی دنیای زمان ها زندگی میکنیم ! یعنی وقتی صحبت از یاد گرفتن یه مهارت یا موفقیت توی آزمونی میشه ، اولین سوالی که توی ذهنمون میاد اینه که : خب چقدر ازم وقت میگیره ؟ چقدر انرژی لازمه براش صرف کنم ؟

همیشه یکی از خفن ترین میانبر ها واسه کسب یه مهارت ، داشتن منتور (مربی ، مشاور) توی اون زمینه هست…مثلا شما اگر قرار باشه گیتار یاد بگیرین و برای این مهارت با یک استاد گیتار کلاس بری ، خب قطعا نسبت به کسی که فقط به دیدن فیلم های آموزشی اکتفا میکنه ، سریعتر به نتیجه دلخواهت میرسی.

حالا توی کنکور ، به عنوان یه آزمونی که شما زمان محدودی براش وقت دارین ، قطعا بحث زمان خیلی مهم تر میشه. داشتن یه مشاوری که خودش راه رو با موفقیت طی کرده ، صلاحیت علمی بالایی داره و دائم اطلاعاتشو به روز میکنه ، چندین برابر کارایی و سرعت شما رو بیشتر میکنه و باعث میشه شما زمان کمتری رو صرف یادگیری همه مهارت های کنکور از صفر بکنین و در واقع زمان بیشتری رو برای استفاده از این مهارت ها و نتیجه گرفتن ازشون صرف کنین…

قطعا بخش اعظم تلاش به خود شما بستگی داره (مثل هر کار دیگه ای ! ) ولی این که این تلاش در مسیر درست و هدفمندی باشه و مستمر و منظم باشه مهم ترین معیار برای نتیجه گیری هست.

مشاور کنکور کیست؟

شما ممکن است برای اولین بار باشد که قصد دارید کنکور داده و آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، اما افراد زیادی هستند که این مراحل را گذرانده و با کسب تجربه های بسیار موفقیت خود را رقم زده اند. این اشخاص به عنوان مشاوره کنکور به فعالیت پرداخته و در انجام اموری چون برنامه ریزی، تعیین اهداف، نحوه یادگیری، تکنیک تست زنی، کنترل استرس و اضطراب و… به یاری شما بیایند.

خدمات ارائه شده در آموتک، آموزش آنلاین کنکور

آموتک یکی از موسسه های غیرحضوری ارائه مشاوره و راهنمایی به داوطلبین کنکور در تمامی رشته های تحصیلی با دارا بودن بهترین مشاوره کنکور خدماتی را به شما داوطلبین گرامی ارائه می دهد که به شرح زیر می باشند:

ارائه مشاوره های کنکور از هم اکنون تا زمان برگزاری کنکور

برای موفقیت در کنکور تنها برنامه ریزی نیست که به موفقیت شما کمک می کند! چک شدن هر روزه توسط مشاوره کنکور و ارسال گزارش کارهای مربوط به فعالیت های روزانه از اموری است که به منظم شدن و رفع مشکلات درسی شما کمک می نماید.

یکی از اصلی ترین مشکلات داوطلبان، دسته و پنجه نرم کردن با مسائل روانی و استرس های ناشی از آزمون است که در آموتک برای حل آن راه حل در نظر گرفته شده است! کارگاه های مشاوره ای – انگیزشی که جمعه هر هفته برای داوطلبان در نظر گرفته شده است، به حل مسائل روحی شما کمک می نماید.

برنامه ریزی های دقیق ساعتی، دقیقه ای و ثانیه ای توسط منتور به شما ارائه شده و از فصل یا مباحثی که مطالعه می نمایید، از شما آزمون گرفته می شود. عملکرد داوطلبان به طور دقیق ثبت شده و به صورت هفتگی و ماهانه برای وی ارسال می گردد.

ممکن است از خود سوال کنید پس تکلیف سوالات درسی چه می شود؟ نگران نباشید! آموتک برای تمام مشکلات شما راه حل دارد. لازم نیست سوالات خود را نگه دارید تا در جلسات هفتگی بپرسید! تنها کافی ست سوال خود را از طریق واتساپ ارسال و پایخ آن را دریافت نمایید.

آیا رشته من در لیست رشته های مشاوره کنکور یزد قرار دارد؟

ممکن است بپرسید که رشته شما شامل خدمات مشاوره ای می شود یا خیر. در پاسخ لازم است ذکر کنیم که با آموتک محدودیت رشته نداشته و با هر رشته ای که در آن مشغول به تحصیل بوده و قصد دارید کنکور آن رشته را پشت سر بگذارید، تا زمان موفقیت در کنکور در کنار شما هستیم. ارائه مشاوره برای تمامی رشته ها اعم از:

  • مشاوره کنکور انسانی
  • مشاوره کنکور تجربی
  • مشاوره کنکور ریاضی
  • مشاوره کنکور هنر
  • مشاوره کنکور زبان
  • مشاوره کنکور فنی حرفه ای
  • و…

از طریق آموتک انجام می شود.

خودت باش!

برخی از مشاورین و مراکز بدون توجه به روحیات و راحتی داوطلب اقدام به دادن مشاوره های ثابت می نمایند. حال این که این مشاوره روی تمامی داوطلبان نتایج یکسانی نخواهد داشت. بهترین مشاوره کنکور یزد به شما کمک می کند تا بهترین خودت باشی!

دکتر معین الدین به شما کمک می کند تا انگیزش و تحولات درونی شما فعال شده و با انرژی بیشتر برای اهدافت ثابت قدم شده و گام برداری. جلسات مشاوره گرفتن و مشورت نمودن شامل دو قسمت هستند چه در بخش اول روی ذهنیت و انگیزش شما کار شده و در بخش دوم متناسب با بخش اول مباحث مشاوره ای مانند تکنیک های تست زنی، تکنیک مدیریت زمان و… به شما آموزش داده می شود.

5 ویژگی مشاوره کنکور

ارائه برنامه ریزی های دقیق

بهترین مشاوره کنکور یزد به طور اختصاصی تا زمان برگزاری آزمون کنکور با شما همراه بوده و یک برنامه ریزی دقیق شخصی بر اساس روحیات شما انجام داده که متناسب با آن می توانید مباحث درسی را پیش برده و آزمون های شما طبق برنامه مشخص برگزار می شود. مشاوره کنکور اختصاصی شما با والدین شما نیز در ارتباط بوده و بر اساس برنامه موجود والدین شما را برنامه درسیتان همراه می نماید. به علاوه کارگاه های آنلاین برای والدین در نظر گرفته شده که می تواند موجب بهبود روابط داوطلب با والدین گردد.

آزمون آنلاین

ارائه مشاوره و برنامه ریزی های دقیق بدون یافتن نقاط ضعف و قوت شما نتایج صد در صدی به دنبال نخواهد داشت! آزمون های آنلاین یکی از روش های یافتن نقاط ضعف و قوت است. مطابق با برنامه ای که توسط بهترین مشاوره کنکور یزد به شما ارائه می شود، آزمون هایی به طور هفتگی برای دانش آموز برگزار می گردد تا داوطلب علم و نقاط قوت و ضعف خود را محک زند.

برنامه ریزی شخصی

همان گونه که در بندهای پیشین ذکر نمودیم، برنامه ریزی های هر داوطلب خاص وی بوده و بر اساس شخصیت و روحیات وی تنظیم می گردد. برنامه های ارائه شده با داوطلب بسیار متنوع بوده و با مقایسه با سایر دانش آموزان، جایگاه شما تعیین می گردد.

گارانتی بازگشت وجه

چنان چه نگران پیمودن مسیر تازه هستید، آموتک به شما گارانتی بازگشت وجه پرداختی ارائه می دهد. بدین معنا که پس از ثبت نام به مدت ۲ هفته از تمامی خدمات مشاوره کنکور که در بند های پیشین ذکر نمودیم استفاده کرده و در صورت عدم رضایت و تمایل به انصراف، تمامی وجه پرداختی شما عودت خواهد شد.

کلام آخر

اگر می خواهید نتایج تازه ای به دست آورید، باید مسیرهای تازه را انتخاب نمایید. استفاده از روش های کلاسیک آمادگی کنکور که بر مبنای یک برنامه واحد برای تمامی داوطلبان با روحیات متفاوت است را کنار گذاشته و با ثبت نام و شرکت در دوره های آمادگی کنکور با انگیزه فوق العاده کار خود را شروع کنید.

دکتر محمد معین الدین بهترین و حرفه ای ترین مشاوره کنکور یزد می باشند. برای شروع می توانید یک جلسه مشاوره رایگان از دکتر معین الدین دریافت نموده و تصمیم خود مبنی بر شرکت در مشاوره کنکور قطعی نمایید.