در دنیای امروزه کم تر کسی پیدا می شود که با اهمیت انتخاب رشته کنکور و اخذ پذیرش رشته دانشگاهی مورد علاقه آشنا نباشد! با توجه به آن که انتخاب رشته کنکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند مسیر زندگی شما را تعیین نموده و آینده شغلی شما را مشخص کند، بهتر است برای انتخاب رشته کنکور از افراد متخصص و خبره کمک بگیرید.

 افراد بسیاری وجود دارند که با دیدن رتبه کنکور خود شُکه شده و تصور می کنند که با رتبه آنان، پذیرش رشته مورد علاقه خود را به دست نخواهند آورد! حال آن که دانش آموزانی با رتبه های مشابه وجود دارند که موفق به اخذ پذیرش رشته مورد نظر خود شده اند. بنابراین نقش مشاور در انتخاب رشته کنکور را دست کم نگیرید!

علت اهمیت انتخاب رشته توسط بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

اهمیت قبولی در رشته های مورد علاقه داوطلبان و خانواده های آن ها به حدی زیاد بوده است که سبب روی کار آمدن افرادی شده که ادعای بهترین مشاوره کنکور را داشته و با دادن وعده هایی مانند: خریدن صندلی دانشگاه، مشاور سازمان سنجش بودن، قبولی در رشته پزشکی با رتبه ۵۰ هزار و… افراد بسیاری را بفریبند!

متاسفانه این افراد سودجویانی بیش نبوده و بدون هیچ گونه تخصصی اقدام به ارائه مشاوره هایی می نمایند که راه به جایی نبرده و تنها سبب تلف شدن وقت شما خواهند شد. بنابراین برای انتخاب رشته کنکور لازم است که بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را شناخته و آینده خود را با آگاهی کامل به یک شخص متخصص بسپارید.

معیارهای شناسایی بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

مجموعه‌ ای از معیارها وجود دارد که توسط آن ها می توان بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور را شناخته و برای انتخاب رشته به وی اعتماد کرد. یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب مشاور آن است که شخص مشاور خود دارای تخصص کافی برای ارائه مشاوره بوده و در بهترین دانشگاه های کشور در رشته های برتر تحصیل نموده باشد.

به علاوه روش ارائه مشاوره و انتخاب رشته کنکور بسیار حائز اهمیت بوده و باید از روش های استفاده شود که مطابق با روحیات داوطلب بوده و با شناسایی کامل از رشته های دانشگاهی و دانشگاه های سراسر کشور اقدام به انتخاب رشته کنکور برای داوطلب نماید.

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را بشناسید!

طبق تحقیقات به عمل آمده بهترین روش ارائه مشاوره در جهان آن است که به ویژگی های فردی و خلقی داوطلب توجه شده و بر اساس روحیات فردی خود مشاوره های کاربردی دریافت نماید. این روش در کشورهای پیشرفته جهان مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی آن به صورت کامل به اثبات رسیده است.

دکتر محمد معین الدین از این روش خاص و منحصر به فرد برای ارائه مشاوره به داوطلبان کنکور و نیز انتخاب رشته کنکور استفاده کرده و بدین وسیله توانسته است که موفقیت افراد بسیاری را رقم زند. اگر شما نیز قصد دارید تا پذیرش دانشگاهی رشته مورد علاقه خود را کسب نمایید، هم اکنون به شماره ۰۹۱۰۸۰۸۷۷۹۲ پیامک ارسال کنید.

خدمات دوره مشاوره ای کنکور دکتر معین الدین

یکی از مهم ترین سوالاتی که ایجاد می شود آن است که در دوره مشاوره کنکور دکتر معین الدین چه خدماتی را دریافت خواهیم کرد؟ دکتر محمد معین الدین علاوه بر ارائه مشاوره کاربردی برای انتخاب رشته کنکور، به کمک آن دسته از داوطلبانی که دارای اهداف طولانی مدت بوده و برنامه ریزی دقیق برای قبولی در کنکور دارند آمده است! خدمات ارائه شده در دوره مشاوره کنکور دکتر معین الدین به شرح زیر هستند.

5 ویژگی مشاوره کنکور

کوچینگ تحصیلی

کوچینگ تحصیلی به روشی از ارائه مشاوره گفته می ‌شود که در آن داوطلب به یک سطح انگیزه پایدار رسیده و تا زمان رسیدن به هدف خود با یک انگیزه و امید ثابت برای هدف خود جنگیده و روحیه خود را از دست نخواهد داد! حال آن که اکثر برنامه های انگیزشی دارای طول عمر چند ساعت و یا چند روزه بوده و به سرعت نتایج آن ها محو خواهد شد! در این جلسات به داوطلب کمک می شود تا به بهترین ورژن خود تبدیل گردد.

منتورینگ

منتور مربی شخصی شما بوده و از زمان ثبت نام ام در دوره مشاوره دکتر معین الدین تا زمان برگزاری آزمون کنکور در کنار شما می باشد. منتور به صورت روزانه از شما گزارشکار دریافت نموده و در هر ساعت از شبانه روز که برای شما سوالی ایجاد شود می توانید به وی پیام داده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

برنامه ریزی فردی

هنگامی که در دوره مشاوره دکتر معین الدین ثبت نام می نمایید از شما یک آزمون روانشناختی گرفته می شود و بر اساس نتایج آزمون یک برنامه کاملاً فردی بر اساس روحیات شخصی شما ایجاد شده و به عنوان برنامه ریزی فردی شما در اختیارتان قرار می گیرد.

آزمون های آنلاین

پس از اتمام هر فصل از دروس شما یک آزمون آنلاین از شما گرفته می ‌شود که برای ارزیابی سطح دانش شما بوده و نتایج آن تحلیل شده و نقاط ضعف و قوت شما شناسایی می شود. بدین طریق نقاط ضعف شما بهبود یافته و نقاط قوت شما بیش از پیش تقویت می گردد.

کارگاه های ویژه والدین

کارگاه های ویژه والدین به صورت منظم توسط منتور برگزار شده و گزارش کارهای عملکردی شما برای ایشان ذکر می گردد. به علاوه در این جلسات والدین همراهی هر چه بیشتر با داوطلبان را می آموزند.

ضمانت بازگشت وجه

مهمترین تضمین که دکتر محمد معین الدین برای اطمینان خاطر شما از دوره ارائه می نماید، ضمانت بازگشت وجه به صورت کامل در صورت عدم رضایت است. بنابراین تردید را کنار گذاشته و هم اکنون برای شرکت در دوره مشاوره ای دکتر معین الدین اقدام کنید.

جمع بندی

دربند های پیشین بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در بهترین مشاور کنکور را به شما معرفی کرده و خدمات ایشان را به شما توضیح دادیم. بد نیست بدانید که تمامی خدمات این دوره محدود به موارد فوق بوده و با شرکت در دوره مشاوره دکتر معین الدین شما خدمات دیگری نیز همانند شرکت در اردوی مطالعاتی دی، پانسیون آنلاین نوروزی و… را نیز دریافت خواهید کرد. تردید را کنار گذاشته و هم اکنون برای شرکت در دوره مشاوره دکتر معین الدین اقدام کنید.