برای انتخاب مشاور کنکور به چه مواردی دقت میکنید؟ وجود تخصص و سابقه کاری موفق؟ حسن شهرت و رفتار حرفه ای؟ همه این موارد یکی از ملاک هایی است که همه به دنبال آن هستند. اما درسال های اخیر نیاز به مشاور کنکور خانم بیشتر احساس میشود. اگر به دنبال یک مشاور کنکور خانم مجرب میگردید، این مقاله مخصوص شماست.

مشاور کنکور خانم و درک نیازهای دختران کنکوری

قطعا یک خانم احساسات و عواطف همجنس خود را بهتر از یک مرد درک میکند. یک مشاور کنکور خانم چالش های عاطفی و انگیزشی دانش آموز خود را به خوبی درک میکند و با راهکارهای مشاوره ای، این مشکلات را به خوبی حل میکند.

احساس راحتی بیشتر با مشاور کنکور خانم

کاملا راحت باش! با مشاور کنکور خانم هیچ خط قرمزی وجود ندارد! میتوانی راحت بگویی امروز پریود شدم و نمیتوانم برنامه ام را انجام بدم و از مشاورت راهکار بگیری. میتوانی با خیال راحت از احساسات و از مشکلات ریز و درشت خانوادگی پرده برداری کنی تا مشاور کاملا راهنماییت کنه

متاسفانه برخی مشاورین صحبت راجع به مسائلی مثل خودارضایی، عادت ماهیانه(پریود)، رابطه دوست دختر و پسری و… را تابوشکنی می دانند! درصورتی که ما معتقد هستیم برای حل همه این مشکلات باید در کنار دانش آموزانمان باشیم چراکه اگر این دست مشکلات برطرف نشوند به فرآیند مطالعه دانش آموز برای کنکور لطمه میزنند.

جلسات مشاوره خصوصی در مجموعه آموتک توسط تیم مشاوره متخصص و باتجربه و با نظارت و راهبری مستقیم دکتر معین الدین برگزار می شوند.

مشاور مرد و ماجراهای عشق و عاشقی!

بسیار پیش آمده که دختران کنکوری به دلیل سن حساسی که در آن قرار دارند به نوعی عاشق و دلباخته مشاور کنکور خود شوند. خب شاید بپرسید “مگه بده؟؟!” و یا “چه عیبی داره؟؟!” در جواب باید به شما بگویم عاشق شدن اصلا بد نیست اما هر چیزی یه موقعی داره! اینکه دانش آموز در سال سرنوشت ساز کنکور خود درگیر حواشی شود قطعا به کنکورش آسیب میزند.

آموزشگاه آنلاین آموتک، تخصصی ترین آکادمی مشاوره کنکور آنلاین و برنامه ریزی تحصیلی در ایران است. مشاوران کنکور خانم آموتک دلسوزترین و درعین حال متخصص ترین هستند. مشاورین ما علاوه بر رتبه برتر بودن دارای رزومه موفق و چندین سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی کنکور دارند.