تا نام کنکور می‌آید چهار ستون بدنمان می‌لرزد. آن‌هایی که این غول بی‌شاخ و دم را شکست داده‌اند می‌دانند منظورم چیست. روزهایی که تست می‌زدیم و از کلاس کنکور ریاضی به کلاس کنکور شیمی می‌رفتیم و از این سر شهر به آن سر شهر دنبال دبیر زیست برای تدریس می‌گشتیم. از روزهای جمعه نگویم که صبح ساعت 7 شبیه ساز کنکور و تراز و هزار چیز دیگر را دنبال می‌کردیم. اما حالا همه چیز عوض شده و تکنولوژی خودش را به کلاس‌های کنکور هم رسانده است. کلاس آنلاین کنکور همه چیز را عوض کرده و دیگر خبری از استرس و زیر فشار درس خواندن نیست. اگر کنکوری هستید و چیزی درمورد کلاس کنکور آنلاین نمی‌دانید، پس این مطلب برای شما است آن را از دست ندهید.

کلاس آنلاین کنکور یا کلاس حضوری مسئله این است

انگار همین دیروز بود سر کلاس‌های زیست می‌نشستیم و 40 نفری به مبحث ژنتیک مندل گوش می‌دادیم. کافی بود یکی از دانش آموزان یک سوال خارج از برنامه بپرسد و 40 صدای مختلف به هم بپیچد.

صدای پچ پچ و غرغر‌هایی که ناشی از خستگی دانش آموزان بود هم برخی اوقات اوضاع را بدتر می‌کرد. خدا پدر کسانی که کلاس کنکور آنلاین را بنا نهادند را بیامرزد.

حالا همین طور که با پیژامه راحت و لیوان چای خود نشسته‌اید و کیک عصرانه مامان پزتان را گاز می‌زنید، در کلاس آنلاین حضور پیدا می‌کنید و سر و صدای کسی اذیتتان نمی‌کند. راستش را بخواهید دنیا همیشه در حال پیشرفت است. اصلا همین پیشرفت‌ها است که کار را راحت‌تر کرده است.

همین کلاس‌های آنلاین امکان ضبط فیلم را دارند و هر وقت که بخواهید می‌توانید دوباره و دوباره کلاس را گوش کنید و نکته برداری کنید. تازه معلم آنلاین و حاضر است تا هر وقت که بخواهید سوال‌های خود را بپرسید.

کلاس آنلاین کنکور برای چه رشته‌هایی مناسب است؟

حالا که این همه در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور صحبت کردیم، شاید برایتان این موضوع سوال باشد که اصلا کلاس‌های کنکوری که آنلاین هستند برای همه مناسب‌اند؟ کدام رشته‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند؟ بسیار خب بسیار خب من همه نگرانی‌های شما را درک می‌کنم. اما بیایید یک نفس عمیق بکشیم و به این فکر کنیم که اصلا کلاس کنکور آنلاین برای چه رشته‌های کارآمد است. چند کلاس کنکور را بررسی کنیم با هم.

_ کلاس آنلاین کنکور انسانی: رشته انسانی بیشتر برپایه حفظیان بنا شده و درس‌هایی مانند روانشناسی و تاریخ، فلسفه و… جزو درس‌های آن هستند. اما دروس تخصصی مانند قافیه و عروض و ریاضی، عربی و آمار نیازمند نکته سنجی‌های زیادی است.

پس شرکت در کلاس آنلاین کنکور انسانی برای کسانی که می‌خواهند اسمشان بالای تابلوی بزرگی باشد و رتبه‌های برتر کشوری باشند، حیاتی است. یک معلم باتجربه عربی، نکته‌ کنکوری را به شما می‌آموزد و آنوقت است که سر جلسه کنکور با هیجان نکته را یادتان می‌آید و به شما قول می‌دهم همانجا رتبه شما چند ده نفر جا به جا می‌شود.

_ کلاس آنلاین کنکور تجربی: اگر دانش آموز رشته تجربی باشید یا دیپلوم تجربی گرفته باشید، اصلا لازم نیست در مورد کلاس‌های کنکور آنلاین با شما بحث کنم. اندازه کافی در مورد نکته‌های شیمی و زیست صحبت شده است.

کلاس آنلاین شیمی یا کلاس آنلاین زیست را مجسم کنید که ساکت و آرام است. یک معلم باحوصله به ترتیب نکات مهم را یادآوری کرده و به شما یادآوری می‌کند کجای کتاب مهم است. اگر خوب تمرکز کنید، پزشک بعدی دانشگاه تهران شما خواهید بود.

_ کلاس آنلاین کنکور ریاضی: می‌رسیم به دانش آموزان رشته ریاضی که می‌دانند بیشتر از همه با جبر و مثلثات و ریاضیات گسسته سر و کار دارند. کلاس آنلاین ریاضی، کلاس آنلاین فیزیک و حتی شیمی و جبر همگی برای شما مهم است. نکات کنکوری فوق‌ العاده‌ای در انتظارتان است. کسی چه می‌داند شاید دانشگاه امیر کبیر تهران یک صندلی خالی برای سخت کوشانی مثل شما داشته باشد!

کلاس آنلاین رایگان کنکور شرکت کنیم؟

اگر سری به اینترنت زده باشید تا دنبال کلاس آنلاین کنکور بگردید، حتما کلاس آنلاین کنکور رایگان کنکور را دیده‌اید. سایت هایی مثل آلا که تدریس رایگان میگذارند. برخی از دانش آموزان برایشان سوال است که اصلا شرکت در این کلاس‌ها مفید است؟ یا بهتر است سری به کلاس‌های آنلاین کنکور که دارای شهریه هستند بزنند.

واقعیت‌اش این است که در کلاس‌های رایگان شاید بتوانید یکی دو تا نکته جالب پیدا کنید. اما برای یک پشت کنکوری هیچ چیز اندازه زمان مهم نیست. شاید باورش سخت باشد اما رتبه اول و بیستم کنکور شاید در روز یک ساعت کمتر و بیشتر نسبت به هم مطالعه کرده باشند. اما این کجا و آن کجا!

بهتر است یک کلاس کنکور آنلاین شرکت کنید که برنامه آن بر اساس نیازهای شما تنظیم شده و می‌توانید با استاد در ارتباط بوده و درست مثل یک کلاس واقعی مشکلات و نقاط ضعف خود را با او در میان بگذارید تا نکات بیشتری در این موارد بیاموزید.

کلاس‌های رایگان بیشتر می‌تواند برای کسانی مناسب باشد که وقت اضافه داشته و هزینه کلاس کنکور ندارند.

چطور در کلاس کنکور آنلاین بهتر یاد بگریم؟

راستش را بخواهید حتی اگر در بهترین کلاس آنلاین کنکور هم شرکت کنید، باز هم به رعایت یک سری نکته نیاز دارید تا بتوانید عملکرد خوبی در کلاس‌ها داشته و به خوبی درس‌ها را یاد بگیرید. بهترین کلاس کنکور کلاسی نیست که برترین معلم‌ها در آن تدریس کنند. کلاسی است که شما گوش دادن فعال داشته و مرور و تکرار داشته باشید.

حتی اگر بهترین معلم فیزیک دنیا را هم برایتان بیاورند و بخواهند برترین نکات کنکوری را به شما درس دهند، اما شما تمرکز کافی نداشته باشید، خبری از مرور و یادگرفتن نیست.

برای بهتر عمل کردن در کلاس‌های آنلاین موارد زیر را رعایت کنید:

1: قبل از شروع کلاس، درس‌های قبلی را مرور کرده و درس جدید را نگاهی بیندازید. سوال‌های احتمالی را یادداشت کنید تا اگر در طول کلاس پاسخی برایشان پیدا نکردید، از استاد خود بپرسید.

2: همه حواستان به کلاس درس باشد. قرار نیست چون کلاس آنلاین است به جای گوش دادن بخوابید.

3: تست‌های لازم برای هر درس را حتما حل کرده و برای درس‌هایتان برنامه دوره کردن بگذارید.

4: به سوالاتی که استاد در طول کلاس طرح می‌کند گوش کرده و حتما نکته‌ها را یادداشت کنید. نمونه‌ سوالات مشابه را پیدا کرده و جستجو کنید.

یادتان باشد اول تلاش و همت خودتان و بعد یک کلاس آنلاین کنکور خوب است که می‌تواند به شما در موفقیت کمک کند.

⭐ مزایای کلاس کنکور آنلاین

 صمیمی ترین اساتید کنکور در آموزشگاه آنلاین کنکور آموتک

  1. صرفه جویی در زمان رفت و آمد به کلاس
  2. صرفه جویی در کرایه رفت و آمد دانش آموز
  3. صرفه جویی در شهریه پایین تر نسبت به کلاس های حضوری
  4. امکان مشاهده کلاس برگزار شده به صورت آفلاین
  5. امکان پرسش و پاسخ از اساتید به صورت زنده
  6. ارسال تکالیف در پنل هر دانش آموز و بررسی تکالیف
  7. پشتیبانی 24 ساعته از طریق سایت