مشاوره کنکور بیرجند

امروزه نقش مشاوره کنکور در موفقیت داوطلبان در آزمون سراسری کنکور بر هیچ کس پوشیده نیست. بدون شک بهره گیری از راهنمایی های یک شخص متخصص و حرفه ای که خود دارای تجربه کافی علم لازم در خصوص ارائه مشاوره کنکور است که می ‌تواند ما را به موفقیت نزدیک نماید.

یکی از تصورات که در بین داوطلبان کنکور وجود دارد این است که برای موفقیت در کنکور لازم است که نمرات و معدل آن ها بالا بوده و رتبه های برتر را در مدرسه کسب نموده باشند. اما این تصور کاملا اشتباه بوده و به وفور دیده شده که افرادی با معدل ضعیف و متوسط عملکردی بهتر و بالاتر از شاگردانی با معدل بالا داشته اند.

اما چه اتفاقی رخ میدهد که این افراد رتبه های برتر کنکور را کسب می نمایند؟ بدون شک بهره گیری از راهنمایی های یک شخص متخصص موجب این امر شده است. این شخص متخصص بهترین مشاوره کنکور می باشد.

بهترین مشاوره کنکور

در منابع مختلف معیارهای مختلفی برای بهترین مشاورین کنکور عنوان شده است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید یک مشاوره کنکور داشته باشد، داشتن تخصص کافی در زمینه ارائه مشاوره است.

بدون شک بهترین مشاوره کنکور باتجربه ترین و حرفه ای ترین آن ها بوده که خود در بهترین دانشگاه‌ های کشور تحصیلات آکادمیک خود را با بالاترین نمرات گذرانده است. به علاوه روش ارائه مشاوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. روش ارائه مشاوره باید کاملاً منطبق بر ویژگی های فردی هر داوطلب باشد.

به ویژگی های خودت دست نزن!

در بسیاری از روش های مشاوره رایج از داوطلبان خواسته می شود تا خود را با برنامه ارائه شده منطبق نماید. در این روش ها ویژگی های فردی داوطلب کاملا نادیده انگاشته شده و یک برنامه ثابت برای تمامی داوطلبان در نظر گرفته می ‌شود.

این روش مشاوره کارایی و بازدهی لازم آن داشته و اکثر داوطلبان نمی توانند خود را با آن منطبق سازند. به علاوه در صورتی که با استفاده از این برنامه در آزمون کنکور به موفقیت نرسند بسیار سرخورده شده و قابلیت های خود را بسیار ضعیف می پندارند.

بنابراین این برنامه‌ ها از استاندارد کافی برخوردار نبوده و نمی توانند تمامی اشخاص را به موفقیت برساند. به همین علت لازم است که از یک مشاوره کنکور حرفه ای برای دریافت مشاوره کمک بگیرید.

بهترین مشاوره کنکور بیرجند کیست؟

یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبان یافتن بهترین مشاوره کنکور بیرجند است. دکتر معین الدین بهترین مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی و… می باشد که از جدیدترین متدهای روز دنیا برای ارائه مشاوره استفاده می نماید.

دکتر معین الدین با بهره گیری از تیم متخصص همراه با بهترین روش ارائه مشاوره در ارائه مشاوره به داوطلبان کنکور بر نیز دانش آموزان سایر پایه های تحصیلی، اقدام به ارائه مشاوره به صورت تخصصی به دانش‌آموزان و داوطلبان می نمایند. خدمات مشاوره ای دکتر معین الدین به شرح زیر می باشد:

5 ویژگی مشاوره کنکور

کوچینگ تحصیلی

کوچینگ به جدیدترین روش مشورت گرفتن در دنیا اطلاق می‌ شود که در آن بر اساس ویژگی های فردی شخص مشورت گیرنده به وی مشاوره ارائه می گردد. این روش کارآمدترین روش ارائه مشاوره در سراسر جهان شناخته شده و کشورهای پیشرفته جهان از این روش برای ارائه مشاوره به دانش‌ آموزان استفاده می نمایند.

جلسات کوچینگ به صورت هفتگی توسط دکتر معین الدین برگزار شده و در این جلسات به داوطلبان آموزش داده می‌ شود که چگونه انگیزه و امید خود را تا زمان رسیدن به هدف حفظ نمایند. غالب دوره های انگیزشی دارای عمری کوتاه مدت بوده و پس از دوره‌ ای کوتاه اثرات آن از بین می رود.

حال آن که این جلسات با هدف رساندن داوطلبان به سطح انگیزه پایدار بوده و در این جلسات انواع تکنیک های کنکوری به داوطلبان آموزش داده می شود.

منتورینگ

منتور به مربی شخصی هر داوطلب گفته می شود که از رمان ثبت نام شخص در دوره مشاوره ای دکتر معین الدین  تا زمان برگزاری آزمون کنکور در کنار شما خواهد بود. منتور به طور شبانه روزی به سوالات شما پاسخ داده و برنامه ریزی های فردی شما را تدارک می بیند.

به علاوه منتور جلسات و کارگاه های آموزشی والدین را برگزار نموده و با والدین شما در ارتباط است. به علاوه بررسی عملکرد شما توسط منتور انجام شده و نقاط ضعف و قوت شما توسط منتور شناسایی می گردد.

آزمون های آنلاین

پس از آن که هر فصل از درس شما به اتمام رسید، یک آزمون آنلاین مخصوص با همان درس در سامانه بارگزاری می شود که می توانید به سایت مراجعه نموده و پاسخ آزمون را ثبت نمایید. سوالات بارگزاری شده در سایت کاملا استاندارد بوده و در درجات سختی متفاوتی قرار دارند.

برنامه ریزی فردی

هر شخصی بر اساس ویژگی های فردی که دارد، یک برنامه مطابق با آن دریافت نموده و طبق آن برنامه می تواند موفقیت خود در کنکور را رقم زند. این برنامه کاملا انعطاف پذیر بوده و مطابق با روحیات داوطلب می باشد. قابلیت های داوطلب در این برنامه مورد توجه قرار گرفته و بر اساس آن برنامه شخصی برای وی ارائه شده است.

کارگاه های ویژه والدین

کارگاه های ویژه والدین به صورت منظم در بازه‌ های زمانی معین توسط منتور برگزار شده و هدف از برگزاری این کارگاه ها همراه نمودن هرچه بیشتر والدین با داوطلبان و دانش آموزان می باشد. در این جلسات به مشکلات داوطلب رسیدگی شده و به والدین آموزش داده می شود که چگونه با فرزند خود همراه گردند.

ضمانت بازگشت وجه

دکتر معین الدین بهترین مشاوره کنکور بوده و با بهره گیری از یک تیم متخصص و حرفه ای به ارائه مشاوره در تمامی رشته های تحصیلی می پردازد. ایشان به افرادی که در دوره مشاوره ای آموزش شرکت می نمایند ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از دوره را می دهند. البته این نکته را مد نظر قرار دهید که تنها در صورتی بچه شما به صورت کامل بازگشت داده میشود که تا زمان دو هفته پس از ثبت نام انصراف خود را اعلام نمایید.

سخن پایانی

موسسه آموتک برترین موسسه ارائه خدمات کنکوری در سراسر کشور می باشد که از جدیدترین متدهای روز دنیا برای ارائه مشاوره به دانش ‌آموزان بهره می گیرد. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده و یک جلسه مشاوره کاملا رایگان از دکتر معین الدین برای یافتن پاسخ سوالات خود هدیه بگیرید.